sylwia26 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Witam,mam ubezpieczony telewizor w Ergo Hestia na zasadzie przedłużonej gwarancji ,wariant rozszerzony ,tj.nieumyślne spowodowanie szkody.Podczas gdy sięgałam nawigacje z segmentu ,zaczepiłam kablem o ramkę stojącą na brzegu segmentu,spadając uderzyła o szafkę telewizora ,odbijając się uderzyła w róg telewizora co spowodowało uszkodzenie matrycy.Szkoda ta miała miejsce w sobotę ,więc zadzwoniłam dopiero w poniedziałek ,dodatkowo w tym dniu ekran zrobił się czarny ,pozostał głos i tak zwany pajączek .Po zgłoszeniu szkody i weryfikacji ubezpieczenia ,przyjęto zgłoszenie i poproszono mnie o przesłanie zdjęć.Po trzech dniach zadzwoniono do mnie z odmową ,gdyż ta sytuacja nie mogła spowodować takiego uszkodzenia.Mam czekać na pismo i się do niego ustosunkować.Zaznaczam ,że nie było u mnie w domu żadnego rzeczoznawcy ,nie wskazano mi miejsca ,gdzie mogłabym wysłać telewizor do ekspertyzy.Telewizor ma dopiero nie całe dwa lata ,jestem z niego zadowolona ,zapłaciłam nie małe pieniądze za to ubezpieczenie,Czy mogę coś jeszcze z tym zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.