rolnik postepowy Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam, mam pytanie do specjalistów od ubezpieczeń. Jestem rolnikiem i niedawno w ARiMR dowiedziałem się, że każdy rolnik musi ubezpieczyć swoje uprawy przynajmniej w 50%to ja się pytam gdzie i ile to będzie kosztowało? nie twierdze że to głupi pomysł, ale nikt na ten temat nie udziela informacji, co mnie trochę zaczyna denerwować! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
almano Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 według wiedzy którą posiadam to ubezpieczenie będzie wprowadzone dopiero od przyszłego roku, więc mam nadzieję że do tego czasu ktoś udzieli dokładniejszych informacji na temat jak będzie to wyglądało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...