Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

krwotok z pękniętego żylaka - czy należy sie odszkodowanie?


magdalenka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie i bardzo proszę o radę. Mam pękniętego żylaka na nodze. Po raz pierwszy pękł mi on w wyniku uderzenia piłką przez ucznia w szkole (jestem nauczycielką). Wczoraj znów dostałam potężny krwotok (tym razem w drodzę z pracy na przystanek autobusowy - biegłam i chyba nadwyrężyłam nogę, a moze potarłam nogą o nogę, nie wiem, w każdym razie krwotok był potężny). Lekarz, do któego sie zgłosiłam

popołudniu napisał mi zaświadczenie, ze zgłosiłam sie z zatamowanym

krwotokiem, a dalsze leczenie - to operacja żylaka. Zabieg będę miała w

przyszły czwartek i zamierzam po zakończeniu leczenia ubiegać sie o

odszkodowanie (wypadek z krwotokiem zdarzył się juz drugi raz w miejscu

pracy). Ciekawa jestem,czy mam w ogóle prawo ubiegać sie o odszkodowanie w opisanym przeze mnie przypadku? Jestem ubezpieczona w PZU. Jakie dokumenty powinnam przedstawić? Bardzo proszę o radę. Po raz [pierwszy chcę ubiegać sie o odszkodowanie).Pozdrawiam serdecznie. agnieszka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie zapytać jeszcze, na jaką (orientacyjnie oczywiście) kwotę z ubezpieczenia mogłabym " liczyć" (brzydko powiedziawszy)? Dodam - że nogi - to podstawa moej pracy. Pracuję 10km. od domu, codziennie dojeżdżam autobusem i dochodze prawie 3 km. Po operacji czeka mnie kilkutygodniowe zwolnienie (jeśli nie dłuższe) no i oczywiście dochodzi usunięta część żył.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach