Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

wypadek w pracy (umowa zlecenia)


edyta55
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

mam pilną sprawę, otóż na początku stycznia br. spadała na mnie szyba okienna wraz z ramą w pracy, byłam 3 tyg. na urlopie chorobowym, przedłożyłam panu od bhp druk N9, że jestem zdolna do pracy (umowa zlecenia). Po czym pan oznajmił mi, że zgłasza wypadek do zusu na komisje lekarską (odszkodowanie). Byłam prywatnie u neurologa i prywatnie badanie TK głowy, na nfz rtg czaszki i odcinka szyjnego. Wyniki w normie.Neurolog zaleciła konsultację laryngologa (prawdopodobnie zaburzenie błednika, mam szumy),od lekarz rodzinnego do okulisty (mroczki ) i kontrolnie neurologa po miesiącu ale terminy na marzec. Dodam że w tej firmie pracuję od 30.11.17 po przejściu z firmy A, firma A przegrała przetarg a firma B wygrała przetarg na środki publiczne. Zajmuje się osobami starszymi chodź nie jestem z wykształcenia opiekunką. W firmie A nie miałm szkolenia BHP, w firmie B miałam szkolenie w styczniu br. ale po wypadku. Jestem zmęczona obecną praca psychicznie i fizycznie, nienormowanym czasem pracy, brakiem perspektyw na rozwój, mam 30 lat. I tu jest mój problem bo chciałabym zmnienić pracę na inną i dostałam możliwość podjęcia pracy w przedszkolu. Wypowiedzienie jest tygodniowe,ale:

 

1 czy ja mogę w tym momencie zwolnić się?

2 czy bedzie to niewłaściwe ze wzg.. na zgłoszenie mnie na komisję?

3 jakie mogą być ew. konsekwencje?