Jump to content
Forum Odszkodowania

Utrata widzenia w jedym oku.

Szadek1988
 Share

Recommended Posts

Witam, jestem uczniem technikum i mam 19 lat.

Pracujac w domu szlifierka katawa doznalem urazu w wyniku ktorego stracilem widzenie na prawe oko ;(

Jestem ubezpieczony w Pzu ( ubezpieczenie szkolne ), z tego co dowiedzialem sie od lekarzy przysluguje mi odszkodowanie ale czy moge ubiegac sie o jakas rente ?

Wypadek nie zdazyl sie podczas pracy, zreszta ja nigdzie nie pracuje.

Prosze o odpowiedz w sprawie renty i jezeli sie ktos orientuje +/- w jakiej wysokosci moge uzyskc odszkodowanie ?

Witam

Istnieje możliwość uzyskania odszkodowania z ubezpieczenia szkolnego o ile ogólne warunki umowy mówią o szkodzie jakiej doznałeś. W tym celu musisz przyjrzeć się dokładnie umowie ubezpieczeniowej. Nie ma niestety możliwości ubiegania się o rentę.

pozdrawiam

• 3 weeks later...

utraciłem wzrok oka prawego w wyniku wypadku w pracy jestem mechanikiem samochodowym

nalerzy mi sie jednorazowe odszkodowanie z PZU i ZUS to wiem ale czy całkowita nieodwracalna utrata wzroku oka prawego jest podstawą do starania się o orzeczenie niezdolności do pracy i rentę

krzysiek_271 wrote:
utraciłem wzrok oka prawego w wyniku wypadku w pracy jestem mechanikiem samochodowym
nalerzy mi sie jednorazowe odszkodowanie z PZU i ZUS to wiem ale czy całkowita nieodwracalna utrata wzroku oka prawego jest podstawą do starania się o orzeczenie niezdolności do pracy i rentę

• 2 years later...