Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

wypadek tirem w Niemczech,prosze o pomoc i podpowiedz


roljan4595
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w polowie marca mialem wypadek na autostradzie w Niemczech,jestem kierowca tira,wraz z drugim kierowca zmiennikiem jechalismy z towarem,prowadzil moj zmiennik,ja spałem,niestety nie zgodnie z przepisami na łozku za siedzeniami,w czasie gdy spalem moj kolega zachaczyl auto,ktore stalo na pasie awaryjnym,w wyniku czego doszlo do wypadku.Obrazenia jakich doznalem to utrata przytomnosci,wewnetrzny krwiak glowy,ktory sie juz wchlonal,złamanie żeber 1-8,zlamanie obojczyka,przesuniecie płuc,wstrzas mozgu,rozciecie policzka i okolic skroni,z czego pozostala blizna dlugosci ok.6 cm.,proszę o podpowiedż w jakiej wysokości moge otrzymać odszkodowanie,a takze czy wystapic do zakladu ubezpieczen osobiscie,czy wesprzec sie firma,ktora pomaga takowe odszkodowanie uzyskac,nadmienie,iz zastanawiam sie nad firma EUROPEJSKIE CENTRUM ODSZKODOWAN,czy jest to firma godna polecenia?nadmienie,iz obecnie od 19.03.2008 przebywam na zwolnieniu lekarskim do 7.06.2008,a wypadek mial miesce w pracy,jako ze bylem kierowca pracownikiem firmy,ktorej wiezlismy towar.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECO? a masz jakieś informacje na ich temat? czy mają prawnika lub adwokata w Niemczech który zająłby się sprawą czy sami będą próbować pisać do niemiec (Phi, ciężko to widzę) albo pójdą do pośrednika w polsce, który sprawę będzie ciągnął przez rok a może i dwa!@

poszukaj kogoś kto ma tam kontkaty, kto zna prawo niemieckie, ja nie znam takiej firmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...