Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Zostałem potrącony na pasach podczas wyświetlania się zielonego świa.


Radek1982
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zostałem potrącony na pasach na zielonym świetle .Kobieta przewiozła mnie parę metrów na masce potem zahamowała i rzuciła mnie z maski a potem przejechała mi po nodze wtedy doznałem złamania kości strzałkowej i jeszcze jednej .Trafiłem do szpitala miałem operację teraz mam kupę żelastwa w nodze , przebywałem ponad tydzień w szpitalu. Został mi założony gips na miesiąc . Co ma teraz robić jak domagać sie zadość uczynienia od sprawcy czy jej w ogóle grozi za to .Czy mogę się domagać renty od sprawcy .pomocy jestem zielony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ma Pan jak najbardziej prawo do odszkodowania, tym bardziej, iż z Pana opisu wynika dość jasno wina kierowcy samochodu. Dla sprawnego i skutecznego złożenia roszczenia niezbędne będzie zebranie wszelkiej dokumentacji sprawy i wystosowanie roszczenia do zakładu ubezpieczeń sprawcy.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę odpowiedzieć również na pytania: Czy ta Pani przyznała się do winy(przyjęła mandat?), czy była policja na miejscu zdarzenia?

Zaś w sprawie należy wystosować roszczenie do ubezpieczalni podnosząc kwestie doznanych obrażeń, kosztów leczenia i rehabilitacji. Odnośnie zaś renty- jeżeli wypadek nie spowodował długotrwałych obrażeń, kalectwa, takie świadczenie będzie ciężko uzyskać. Oczywiście nie znam dokumentacji, tak więc moje wnioski są bardzo ogólne.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.