Festung Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam. W połowie czerwca bieżącego roku miałem wypadek samochodowy, wracając z pracy. Jako, że nie mam jeszcze skończonych 18 lat byłem pasażerem ciężarówki wraz z kolegą. U naszego kierowcy nie wykryto alkoholu we krwi, podobnie jak i u mnie i wymienionego kolegi. Wypadek był spowodowany przez kierowcę TIR-a który próbował nas wyprzedzić i zepchał nas do rowu. W szpitalu stwierdzono u mnie złamanie wyrostka poprzecznego kręgu szyjnego po lewej stronie, wstrząśnienie mózgu oraz złamanie 1 żebra też po lewej stronie. Jako że jestem uczniem jeszcze nie mam ubezpieczenia indywidualnego, dysponuje tylko ubezpieczeniem szkolnym. Czy to prawda, że odszkodowanie będzie wypłacone z mojego ubezpieczenia oraz kierowcy tir-a, który miał wykupione NNW ? I teraz moje pytanie, po jakim czasie mogę ubiegać się o owe odszkodowanie i jaka jest przybliżona wartość procentowa uszczerbku na zdrowiu. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...