hamid Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 Witajcie jak oceniacie Ergo hestia ? Kończy mi właśnie umowa na OC+AC i stanąłem przed wyborem nowego ubezpieczyciela i tak muszę przyznać że najlepszą ofertę dostałem od agenta Ergo hesti no właśnie ale tak szukam i szukam na różnych forach opinii o tej firmie i zdania są dość podzielone. Jakby ktoś z was miał z nimi do czynienia to proszę o info w szczególności wypłaty w razie wypadku no i jakieś haczyki z OWU pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonday Opublikowano 29 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 umowy to jedno, drugie to INFOLINIAteraz to takie modne słowo, mamy infolinie, dzwoń i wszystkiego się dowiesz. modne słowo za którym się nic nie kryje!otóż w infoliniach siedzą studenci którzy mają wgląd w tzw. SYSTEM i widzą to co im tam napisano, najczęściej nie wiele. ERGO HESTIA, tak jak i MTU, ma INFOLINIE na której nie dowiesz się NIC.i pomyśl teraz że masz szkodę i chcesz z kimś solidnym porozmawiać? i co dzwonisz na INFOLINIE i co mówisz konsultantce? niech pani przekaże...a ona powie, tak przekaże, do widzenia...i tak przez tygodnie, miesiące czasami.w PZU, HDI, masz możliwość jednak pogadania z osobą która likwiduje twoją szkodę i tu masz DUŻY plus.ja bym się nad tym zastanowiłco do zapisów umowy... jeżeli chcesz usłyszeć moje zdanie daj znać, napisze ale już nie dzis bo mi się nie chce, sory gregory;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamid Opublikowano 29 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2008 dzięki wielkie za odpowiedź nie miałem pojęcia że z tymi infoliniami to tak wygląda hmm... pewnie na link4 i tych innych directowcach też jest kontakt tylko z konsultantem ? Co do opinii nt. zapisów umów chętnie usłyszę no nic zrobiłeś mi mały mętlik z tym opisem Ergo hestia o takich rzeczach rzadko się słyszy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
experience00 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Jestem pracownikiem infolinii EH w Biurze Obsługi Polis Komunikacyjnych. Nie wiem jak funkcjonuje infolinia Biura Likwidacji Szkód, ale uważam że bycie studentem nie ma tu NIC DO RZECZY. Jestem studentem, czy to znaczy że jestem gorszym pracownikiem? że nie musiałam przejść przez cały długotrwały szereg szkoleń i testów? Posadzić takiego klienta na fotelu, ze słuchawkami... I założę się, że słowa nie potrafiłby z siebie wykrztusić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
20111984 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Ja jestem bardzo zadowolony z Hestii. Miałem likwidowaną szkodę z AC a dokładnie otrzymałem odszkodowanie za skradziony samochód. Zadzwoniłem z samego rana i zgłosiłem szkodę. Za chyba za jakieś 5 godzin zadzwonił do mnie likwidator i zapytał czy może przyjechać ponieważ jest w okolicy. Przyjechał za jakieś pół godziny, spisał protokół, sprawdził dowód rejestracyjny i klucze. Powiedział, że jk dostanę postanowienie o zamknięciu śledztwa to żebym przesłał pod podany na wizytówce adres. Po 14 dniach dostałem pismo z Policji i przesłałem je do Hestii. Po trzech dniach zadzwonił do mnie likwidator i powiedział, że właśnie doszło do niego pismo oraz poprosił mnie o podanie przez telefon lub elektronicznie numeru konta. Zdziwiłem się gdyż po jakichś 3 dniach będąc w banku zobaczyłem na moim koncie pieniądze. Dostałem wartość pojazdu jaką samochód posiadał.Śmiałem się, że gdyby policja nie prowadziła tak długo sprawy to po 6 dniach miałbym odszkodowanie na koncie. Ja osobiście jestem zadowolony z Hestii. Wiem, że zawsze będę się tam ubezpieczał.Do tego mój agent ubezpieczeniowy z którym podpisywałem polisę codziennie do mnie dzwonił i zapewniał mnie że wszystko będzie dobrze i uspokajał mnie. Jestem bardzo adowolony ze współpracy. Takie jest moje doświadczenie. Pewnie każdy ma inne ale ja jestem zadowolony i bardzo się cieszę, że miałem moje kochane autko (Audi A6 rok 2005) w Hestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacek Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Hestia - to dziady.Trzy miesiące wysyłałem im zgodę banku na wypłatę odszkodowania i mimo że ta zgoda do mnie dotarła to miesiąc później Hestia twierdziła iż do niej nie dotarła a jak wysyłałem imeilem skan mojej zgopdy to twierdzili że wiadomość nie dotarła pomimo że dostawałem wiadomość zwrotną że dotarła potem że wiadomość (któraś z rzędu) nie chce się otworzyć i tak czekam na wypłatę odszkodowania trzeci miesiąc a Hestia twierdzi zawsze że na coś czeka.Nie płaćcie im składek to OSZUŚCI!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxu Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 ZDECYDOWANIE ODRADZAM AC w Hestii:- miałem szkodę w pojeździe (m.in. uszkodzona tylna klapa bagażnika),- zgłosiłem w terminie,- człowiek z Hestii obejrzał,- pojechałem do warszatu autoryzowanego,- naprawili. Minęło 9 miesięcy i o sprawie dawno zapomniałem. A tu:- warsztat się do mnie odzywa: Hestia nie wypłaciła odszkodowania, więc poprosimy o zapłacenie za naprawę (prawie 5KPLN),- zapłaciłem (warsztat nie jest stroną w sprawie),- następnie powymieniałem się z hestią papierami,- zahaczyliśmy nawet o rzecznika praw ubezpieczonych, który dwa razy przyznał mi rację i poprosił hestię o zwrot ubezpieczenia,- ale Hestia ubezpieczenia nie wypłaciła,- jedyne rozwiązanie do iść do sądu. Podsumowując: Hestię ZDECYDOWANIE ODRADZAM. Chyba że się ma mocne nerwy i dużo czasu na walkę z nimi. Lepiej zapłacić ciut więcej i mieć więcej pewności, że w razie czego dostaniesz odszkodowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ana771 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Odradzam Hestię. Obłudnicy , kłamcy , oszuści !!!Jak chcesz odzyskać pieniądze to musisz poczekać z rok czasu albo oddać sprawę do sądu. A infolinia to jedna wileka ściema. Nie ma żadnej, ale to żadnej możliwości porozmawiania z kompetentną osobą- to jest państwo w państwie i to bez prawa wstępu.Nie wiem jak po tylu skargach i toczących się sprawach w sądach ta instytucja jeszcze funkcjonuje. Nie reagują wogóle na monity RPU , nawet ten urząd mają w głębokim powarzaniu.ODRADZAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jans58 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Również odradzam tą firme , miałem stłuczke zarówno sprawczyni jak i ja jestesmy ubezpieczeni w Hestii. Wszystko wyglądało cacy z przyznaniem dszkodowania . Tylko jak zacząłem się domagać wypłaty to już narodził się problem , okazuje się że Hestia nie posiada potwierdzenia ubezpieczenia oc sprawcy. Policja była na miejscu i nikt nie negował ważność polisy oc wszystko miało być w porządku . W najpodlejszym burdelu jest porządek , a w Hestii ? To znaczy że ktoś sobie wydrukował polise ? Od 14 dni ekipa z infolini mnie zwodzi że już , ale napewno w ciągu 24 godz. wszystko sie wyjaśni . Termin wypłaty mija a zapewnienie że mogę żądać odsetek jokoś mnie niesatyswakcjonuje. Więc jak ktoś nie chce miec problemu stanowczo odradzam.P.Z.U.jakie jest takie jest ale termin 30 dniowy do wypłaty jest pilnowany i takich jaj tam się nie robi .jans58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregmatys Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 sonday wrote:umowy to jedno, drugie to INFOLINIAteraz to takie modne słowo, mamy infolinie, dzwoń i wszystkiego się dowiesz. modne słowo za którym się nic nie kryje!otóż w infoliniach siedzą studenci którzy mają wgląd w tzw. SYSTEM i widzą to co im tam napisano, najczęściej nie wiele. ERGO HESTIA, tak jak i MTU, ma INFOLINIE na której nie dowiesz się NIC.i pomyśl teraz że masz szkodę i chcesz z kimś solidnym porozmawiać? i co dzwonisz na INFOLINIE i co mówisz konsultantce? niech pani przekaże...a ona powie, tak przekaże, do widzenia...i tak przez tygodnie, miesiące czasami.w PZU, HDI, masz możliwość jednak pogadania z osobą która likwiduje twoją szkodę i tu masz DUŻY plus.ja bym się nad tym zastanowiłco do zapisów umowy... jeżeli chcesz usłyszeć moje zdanie daj znać, napisze ale już nie dzis bo mi się nie chce, sory gregory;)popieram sie.zgadzam. i tez zastanawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ergo-Hestia Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Witajcie, jestem pracownikiem Ergo Hestii, zajmuję się rozpatrywaniem reklamacji i skarg. Z doświadczenia wiem, że aby ocenić konkretną sprawę, trzeba sporo o niej wiedzieć. Chętnie pomogę, jeżeli zechcecie opisać Wasze przypadki - zachęcam Was do wysłania emaila na adres przeznaczony w Ergo Hestii wyłącznie do obsługi skarg (znajdziecie go na naszych stonach www - wybaczcie to przekierowanie, ale nie mam możliwości zamieszczenia adresu e-m w treści posta). Jeśli jesteście Ubezpieczonymi/ Poszkodowanymi, nie zapomnijcie też dodać niezbędnych informacji - nr polisy, nr szkody, imienia i nazwiska oraz adresu. W temacie koniecznie wpiszcie hasło FORUM. Jestem przekonana, że każdą sprawę da się wyjaśnić. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edzio.king Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 A ja jestem zadowolony. Miałem szkodę, zgłosiłem, została sporządzony kosztorys, w ASO autko naprawili i wszystko TU zapłaciło co do złotówki. Nie miałem żadnych problemów z Hestią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poszkodowany13 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 poszkodowany13Użytkownik Zarejestrowany: 2009-11-20 Posty: 1 ergo HESTIAMiałem zgłoszoną szkode i spużnilem się 3dni z zapłaceniem składki za polise AC. Po 30dniach zapytałem dzwoniąc na infolinie co do wypłacenia mi odzkodowania i uslyszałem od konsultanta że muszę zapłacić zaległą rate przesłac xero dowód wpłaty i likwidator zmieni tok postępowania że wszystko będzie wypłacone.Przeprosilem za to że zaniedbałem z mojej strony zapłate raty informując aby podać tą info likwidatorowi + załączyłem xero i przesłałem przez e-kąto informując że spowodowane opużnienie było moim czasowym pobytem poza krajem.Po trzech dniachdostałem wiadomość że odmówiono mi wypłacenia odszkodowania i w ciągu 7dni mogę odwołać się do sądu .Proszę o jakąś pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ubezpieczenia_oc Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 poszkodowany13 jedyna rzecz jaka przychodzi mi do głowy to pomoc w nauce pisania od tego trzeba zacząć .......później zobaczymy co da się więcej zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1661348212 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 poszkodowany13 wrote:poszkodowany13UżytkownikZarejestrowany:2009-11-20Posty: 1ergo HESTIAMiałem zgłoszoną szkode i spużnilem się 3dni z zapłaceniem składki za polise AC. Po 30dniach zapytałem dzwoniąc na infolinie co do wypłacenia mi odzkodowania i uslyszałem od konsultanta że muszę zapłacić zaległą rate przesłac xero dowód wpłaty i likwidator zmieni tok postępowania że wszystko będzie wypłacone.Przeprosilem za to że zaniedbałem z mojej strony zapłate raty informując aby podać tą info likwidatorowi + załączyłem xero i przesłałem przez e-kąto informując że spowodowane opużnienie było moim czasowym pobytem poza krajem.Po trzech dniachdostałem wiadomość że odmówiono mi wypłacenia odszkodowania i w ciągu 7dni mogę odwołać się do sądu .Proszę o jakąś pomocPowiedz mi w takim razie - kogo to interesuje,że byłeś za granicą ? Czy w banku spłacając kredyt też powiesz, że opóźnienie wynika z tego, że byłeś za granicą ?Na dzień zdarzenia Twoja polisa była nieważna, sprawa tutaj jest jasna. Brak odpowiedzialności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poszkodowany13 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Zgoszenie szkody na infolinie było w dniu 2009.10.09Termin płatności składki był do dnia 2009.10.09Zapłaciłem składke w dniu 2009.10.08 następna składka została zapłacona 2009.11.12 ale pomiędzy tymi płatnościami wysłano mi zawiadomienie o dokonaniu zaległej składki więc pismo z hesti potraktowałem jako nieaktualne .Dlaczego?Dlatego że zgłaszając szkode przyjęto ją bez jakichkolwiek zastrzeżeń,więc pomyślałem sobie że wszystko z mojej strony jest ok i się zgadza.Jeśli ja byłbym na miejscu konsultanta w jakiejkolwiek firmie ubezpieczeńowej to, po zweryfikowaniu osoby ,nazwiska,nr polisy,czy,pesel i te dane były by ok to moim następnym etapem była by sprawdzana polisa czy np:osoba ma ją aktywną czy jest nieaktualna itd,więc jeśli by coś było zaniedbane przez osobe zgłaszającom mi szkodę,to osoba została by poinformowana o braku zapłaty składki czy np wygaśnięciu polisy i dlaczego .W moim przypadku szkoda została przyjęta bez jakichkolwiek zastrzeżeń i poinformowany zostałem o wizycie pana który przeprowadzi oględziny pojazdu i wyceni wartość szkody .Więc pytanie moje jest takie.Czy jeśli by pan zgłasza szkodę i konsultant nie ma żadnych wątpliwości i decyduje siępodać mi info o przeprowadzeniu oględzin to co pan by sobie pomyślał????Mało tego powiem panu że oględziny zostały przeprowadzone bez jakichkolwiek zastrzeżeń ponadto w protokole szkody jest tak samo wszystko ok.Pan który oglądał polisę stwierdził że wszystko ok!! Jeśli to ja miałbym przeprowadzić takie oględziny jako człowiek wspułpracujący z hestią ,to jadąc na polecenie ubezpieczyciela chciałbym wiedzieć czy poszkodowany klient ma ważną polisę i taką informację chciałbym usłyszeć od osoby która zleca mi wykonanie i oszacowanie szkody.Z tego wynika że przepisy hesti nie są jasnymi przepisami dla ludzi a procedura likwidacji szkody działa chyba odwrotnie!!.Nawet mając e-kąto to przez 30 dni żaden konsultant czy jakakolwiek odpowiedzialna osoba nie poinformowała mnie o problemie drogą elektroniczną bo po co!!Dopiero jak ja upomniałem się o jakieś info to od razu odmówiono mi wypłacenia odszkodowania.Więc powiem panu że mam bardzo dobrego radcę który dobrze zna się na takich przekrętach i chestia nie ma obejścia. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Uwaga na agenta Janickiego z Częstochowy, stracone pieniądze, kręt i cygan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordia Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 ja również odradzam ergo Hestię jak będę miała chwile czasu to opisze swoją sprawę do tyczącą odszkodowania za przepięcie elektryczne, na które nie mogę się doczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ergo-Hestia Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 lordia,nie zwlekaj, prześlij niezwłocznie wiadomość z opisem swojej sprawy na adres SKARGI@ERGOHESTIA.PL (w jej temacie wpisz hasło FORUM). Zbadam przyczyny zwłoki w wydaniu decyzji oraz podejmę stosowne działania. Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji, Ergo Hestia). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.