Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Zlamanie obojczyka w sklepie


k2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Moja babcia będąc w sklepie z wyposażeniem łazienek potknęła się o brodzik kabiny prysznicowej. Upadek był dość niefortunny, co spowodowało złamanie obojczyka, co w tym wieku łączyło się z prawie 4 miesięczną rekonwalescencją. Z miejsca wypadku zabrało ją pogotowie.

Właściciel sklepu miał wykupione ubezpieczenie OC, podał numer polisy, tak więc rozpoczęły się rozmowy o odszkodowaniu z towarzystwem ubezpieczeniowym.

Zostało wysłane pismo opisujące sytuację. Po około 5 tygodniach przyszła odpowiedź, że babci nie przysługuje odszkodowanie, ponieważ cała ekspozycja w sklepie była ustawiona zgodnie z obowiązującymi standardami.

Po przeczytaniu tego pisma byłem w sklepie i widziałem, że jest tam dość "ciasno" jednak nie znam obowiązujących norm dot. ekspozycji, więc trudno mi dyskutować na ten temat.

Jak mogę się dalej odwoływać się od takiej decyzji? Oczywiście posiadam całą dokumentację lekarską.

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi

K2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawi mnie co Twoja babcia robiła w brodziku? jeżeli sprzedawca zezwolił tam wejść to w porządku. Do wypadku mogło również dojść z powodu nieuwagi Twojej Babci. Wiadome jest, że brodziki są dość wysokie i można się o nie potknąć jak się nie uważa. Może to było powodem wypadku?

w takich okolicznościach, będąc na miejscu ubezpieczyciela też bym odmówił.

ale to tylko moja opinia, nie wiem co zaszło ani jak, musiałbyś opisać całe pismo z TU aby ktokolwiek się w tej sprawie wypowiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba źle się wysłowiłem. Moja babcia nie była w brodziku, lecz potknęła się o jego wystający róg chodząc pomiędzy ciasno ustawionymi kabinami prysznicowymi. Oczywiście niemal każdą tego typu sytuację można tłumaczyć nieuwagą, lecz o to babci nie podejrzewam gdyż jest bardzo przytomną osobą:)

Jeżeli chodzi o pismo to podstawą odmowy wypłaty świadczenia jest stwierdzenie, że ekspozycja była ustawiona zgodnie ze standardami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
k2 wrote:
Czy mogę liczyć na jakąś pomoc? Jak powinno wyglądać odwolanie? Jakich argumentów używać?
1) Trzeba zadbać o świadków, dokumenty potiwerdzające stan faktyczny wówczas istniejący- np. zdjęcia ze sklepu etc.;

2) Zarzcić błąd w ustaleniach faktycznych- gdyż właśnie to jest przyczyną oddalenia roszczenia. Przysługuje zarówno odszkodowanie i zadośćuczynienie o ile udowodnić winę lub zaniedbanie sklepu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...