Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

złamanie kości śródstopia -wypadek przy pracy


waldek74
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem kierowcą ciężarówki,wracając z zagranicy miałem częściowy rozładunek koło Łodzi,rozładunek odbywał w godzinach wieczornych.Po zdjęciu ładunku i otrzymaniu dokumentacji cała ekipa sobie poszła i pozostało mi tylko zamknąć naczepę i przy zamykaniu niefortunnie sie potknąłem i skręciłem stope (nikt tego nie widział).stało sie to około godziny 20.00.położyłem sie spać gdyż dopiero nad ranem mogłem wyruszyć w dalszą droge (wynika to z przepisów-czas pracy kierowców itp.)noga tak mocno nie bolała więć myślałem że może do rana przejdzie.nad ranem ruszyłem w droge powrotną do miejsca zamieszkania,zgłosiłem telefonicznie fakt pracodawcy,ale jako tako mogłem jechać gdyż jest to lewa noga a pruszam sie pojazdem z automatyczną skrzynią biegów i można pomiedzieć ta noga do jazdy nie jest mi potrzebna.wróciłem na baze i niezwłocznie udałem sie do przychodni i okazało sie że jest złamana kość śródstopia i noga jest w gipsie,jak na razie na 4 tygodnie.

o jakie odszkodowanie moge sie ubiegać?-składki ZUS pracodawca odprowadza od najniższej krajowej,pozatym pozatum w pracy płace dodatkowe ubezpieczenie w PZU (składka 50 zł miesięcznie)-pojazd ma wykupione przez pracodawce ubezpieczenie nw,ale naczepa nie.

jak tą sprawe "rozgryść"?

dziękuje za podowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
obawiam się że na 4 tygodniach to się nie skonczy. sama złamałam nogę 19 lipca i jeszcze chodze o kulach, gips nosiłam 12 tygodni. złamałam 5 kość śródstopia, schodzac ze schodow, miałam prawie 0,5cm rozejscie miedzy kośćmi. jestem młodą osobą, z założenia wynikało, że kość odbuduje się szybko, jednak z 6 tygodni, jakie wstepnie mi zalecono, zrobiło się 12..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji