kuba00001 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Zostawiłem auto do wyceny powypadkowej w warsztacie specjalizującym się naprawach kontenerów. Właściciel zaproponował mi szybką naprawę gotówkową lub "długą" naprawę bezgotówkową. Zgodziłem się na szybka naprawę. Auto jest naprawione jednak zmieniła się cena za usługę i do dość znacznie w porównaniu z pierwszą wyceną. Zastanawiam się czy ubezpieczyciel zwróci mi taką kwotę i dlatego zastanawiam sie nad naprawą bezgotówkową. Jednak właściciel powiedział że nie wyda mi auta do chwili kiedy nie dostanie potwierdzenia z Compensy. Czy ma do tego prawo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas26 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Oczywiście właściciel warsztatu nie ma gwarancji że szkoda zostanie pokryta przez TU , nawet jeżeli szkoda jest rozliczana bezgotówkowo to w druku cesji jest adnotacja ze w przypadku niepokrycia kosztów naprawy przez zakład ubezpieczeń własciciel pojazdu jest zobowiązany do poniesienia tych kosztów w terminie 7-14 dni od dnia wystawienia faktury odnosnie kosztów to jeżeli jest jakaś wcześniejsza umowa lub kosztorys to niema prawa zmieniać kosztów naprawy . Takie zmiany powinny być uzgadniane z włascicielem pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.