sylwia.m Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Witam.Jestem pielęgniarką i podczas pracy (podniesienie baniaka w celu podstawienia pod sztuczną nerkę) doznałam urazu kręgosłupa. Uwypuklił mi się krążek L5 oraz uszkodzony został splot mięśniowo-więzadłowy. Byłam hospitalizowana z tego powodu przez 10 dni i mam wdrożoną rehabilitację. Zdarzenie było zgłoszone w sekcji Bhp i uznane za wypadek przy pracy.Czy mam szansę na odszkodowanie od ZUS? I jaki jest to procent uszczerbku na zdrowiu? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam gorąco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_Gornik Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Wyjątek nie stanowi reguły ...... Oto cytat z forum Witam. Pytasz ile dostaniesz !? Nie jestem ekspertem , ale walczę już parę miesięcy i wierz mi dużo zależy od lekarzy orzeczników (głównie chyba od ich humoru). Miałam złamanie kompresyjne dwóch kręgów Th8 i Th 9 w gorsecie spędziłam 5 miesięcy( wypadek przy pracy). PZU 5%, Commercial 10%, A ZUS 0%Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwia.m Opublikowano 4 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Dziękuję.Zastanawiam się tylko na jakiej podstawie taki lekarz orzecznik za taki sam uraz jednej osobie daje kilka % a innej np. 0 %. Chyba rzeczywiście zależy to od ich "widzi mi się". Wracając do mojego zapytania, wciąż nie wiem czy mam szanse na odszkodowanie od ZUS? W końcu jest to uszczerbek na moim zdrowiu! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...