Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

pytanie o dokumentacje


ewah2o
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jestem poszkodowaną,kierowca innego samochodu wjechał w tył mojego auta- przyjechała policja - Pan dostał mandat i miałam zgłosić szkodę do PZU, co zrobiłam - zaczęły sie problemy, bardzo niemiły Pan potraktował mnie jak przestępce, ktory przyszedł wyłudzić pieniądze. Musiałam zapłacić za lawetę i parking policyjny- Pan z PZU powiedział mi, że dostanę zwrot kosztów razem z odszkodowaniem. Jednak żada ode mnie dokumentacji ile zaplaciłam za samochód, bo od tej sumy wyceni wartość pojazdu. Na moją prośbę wyceny dokonał biegły sądowy, bo wyceny z PZU nie mogę otrzymać żeby porównać.Jestem traktowana w PZU jak przestępca a nie poszkodowana. Mam uszkodzone kręgi szyjne jestem na zwolnieniu lekarskim i do tego te problemy z PZU. Samochód był zarejestrowany, miał ważny przegląd techniczny, opłacony- cieszyłam się tym autkiem 5 tygodni proszę o pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

PZU słynie z gościnności:/

kosztorys powinna Pani otrzymać obowiązkowo, takie są przepisy! radziłbym skorzystać z moich usług;) (priv)

a i należy się też odszkodowanie za obrażenia fizyczne, utracone dochody, prosimy o więcej informacji na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach