Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

odszkodowanie z pzu i odwołanie do sądu


feeme
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w czerwcu 2 lata temu mialam wypadek drogowy .w tyl mojego samochodu w środku miasta uderzył nie hamując inny samochod,sprawca-młody chłopak podpisał wszystkie stosowne oświadczenia. w wyniku tego wypadku doznałam skręcenia kręgosłupa szyjnego ,tydzien przebywałam w szpitalu. po leczeniu moj prywatny ubezpieczyciel comercion union przyznał mi 10 procent uszczerbku na zdrowiu a pzu w którym ubezpieczony był mó samochóa (ac i oc ) oraz samochód sprawcy tylko 1 procent.stawałam na trzech komisjach z pzu i wykorzystałam wszystkie formy odwoławcze.pzu twierdzi ze nie interesuje ich opinia innego towarzystwa .czy jest możliwa tak duża rozbierzność pomiedzy ustaleniem uszczerbku na zdrowiu 10% i 1 % ? czy powinnam iść do sądu? ach i jeszcze jeden mój błąd -nie byłam na zwolnieniu lekarskim-jestem nauczycielem i w tym czasie miałam wakacje. pozdrawiam .i proszę o odpowiedz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

tak duża rozbieżność w ocenie uszczerbku to nie przypadek. Czy uzyskałaś orzeczenie lekarskie z PZU? Masz na piśmie uszczerbek jaki przyznano Ci po wypadku?

Masz niewiele czasu na odwołanie, jeżeli sprawcy nie skazano - w czerwcu 2009 r. sprawa się przedawni.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za zainteresowanie moją sprawą .byłam trzy razy badana przez orzecznika pzu po moich kolejnych odwołaniach.mam na piśmie jaki przyznano mi uszczerbek na zdrowiu zarówno z comercial union jak i pzu. i mam odpowiedzi na moje kolejne odwołania w których pzu pisze ze nie obchodzi ich inne orzrcznictwo. mam dokumentacje medyczna ze chodzilam w gorsecie ,ze lezalam w szpitalu.... badania specjalistyczne np tk. nie chce sądzic sprawcy wypadku ale ogromna firme ubezpieczeniowa ktora mnie tak potraktowała. pozdrawiam i proszę o odpowiedż.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach