ewka_25 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam Jakie obecnie są według was ceny najtańszego oc dla samochodu Passat z roku 1999 ja jestem młodym kierowcą 2 lata prawojazdy to będzie moje pierwsze ubezpieczenie samochodu mieszkam w Warszawie można gdzieś znaleźć taki cennik oc ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imported_michal Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 musiałabyś wejść na strony ubezpieczycieli typu direct i wyliczyć sobie składkę na ich kalkulatorach, np na AXA, Generali, Comercial Union CU Direct, Link4.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robrob01 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Sprzedaję ubezpieczenia dla 12 towarzystw. Stawki są zróżnicowane i zależą od wielu czynników. Znajdź w swojej miejscowości multiagenta, powinien dobrać tak byś była zadowolona. Sam działam we Wrocławiu i w większości wypadków (niemal 100%) znajduje rozwiązania zdecydowanie tańsze od direct. Zwłaszcza jeśli dotyczą osób młodych ( przed 30-tka), krótkim stażem posiadania prawa jazdy i bez zniżek. Z doświadczenia wiem że ubezpieczyciele wybierają pewne segmenty rynku i wtedy produkt jest tańszy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej1661348197 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 poszukaj w jakimś TUW-ie - czasami Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych dla takich klientów jak Ty mają najtańsze rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...