Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

zatrucie tlenkiem węgla podczs pracy


ninkal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM SERDECZNIE. Pracuję jako bibliotekarz w bibliotece publicznej, która ma siędzibę w szkole podstawowej. Szkoła jest ogrzewana starymi piecami kaflowymi.W pomieszczeniu biblioteki również stoi taki piec. Dnia 6.01. 2009r. do pracy przyszłam na 7.30 .Zauważyłam, że piec jest więcej popękany niż był. Około godz.11.30 zaczęłam odczuwać takie objawy jak: ból głowy, lekkie zawroty, było mi niedobrze. Zaczęłam wychodzić z tego pomieszczenia. Wracając czułam się jeszcze gorzej. Ok. godz. 13.00 dzieci kończą lekcje, więc nauczycielki i dzieci opusciły teren szkoły. Zostałam ja i pani sprzątaczka. Przed wyjściem zeszkoły pani sprzątaczki ok. godz. 13.45 zasygnalizowałam jej, że się żle czuję i jak ona pojedzie to ja również jadę do domu. Z obawy,że zostanę sama i może mi się coś stać opuściłam miejsce pracy ok. godz. 14.00. w domu mi nie przechodziło wręcz przeciwnie objawy się pogłębiały: uczucie dziwngo leku, odczuwalne bicie(walenie) serca w klatce piersiowej. Ok. godz.14.30 trafiłam na izbę przyjęć, gdzie po serii badań potwierdziły się moje obawy czyli zatrucie tlenkiem węgla . Następnego dnia rano poinformowałam telefonicznie Panią Dyrektor o o zajściu tego zdarzenia gdzie ona na to , że to nie był wypadek przy pracy. ZAMUROWAŁO MNIE. Proszę pomóżcie- czy to zajście zalicza się jako wypadek przy pracy? Co mam zrobić i do kogo się udać?Ze szpitala dostałam zaswiadczenie lekarskie ale niewiem czy to jest wypadkowe . Czym różni się zwolnienie wypadkowe od zwykłego?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W świetle tego, co napisalas - moze to byc wypadek przy pracy. Zatrucie jest urazem. Przyczyna tego zatrucia działała w trakcie jednej zmiany roboczej, byla zewnetrzna a zdarzenie miało zwiazek z wykonywaną pracą.