Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Czy w rozliczeniu bezgotówkowym warsztat musi czekać z naprawą, aż


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pewien problem

 

Czy w rozliczeniu bezgotówkowym warsztat musi czekać z naprawą, aż do akceptacji kosztów naprawy przez TU? A jeśli nie, to kto ma płacić za naprawę?

 

Moja sprawa wygląda nastepująco:

Sprawca najechał na mój tył, przyznał się do winy i spisaliśmy oświadczenie.

Rzeczoznawca określił koszt naprawy na powyżej 2 tys. Postanowiłem rozliczyć się bezgotówkowo.

Poszedłem do autoryzowanego warsztatu i spisałem upoważnienie na podjęcie przez nich kasy z TU tytułem naprawy szkody.

Po naprawie odebrałem auto, dowiedziałem się, że wycenili ją na ponad 4 tys! Dwa razy więcej! Ale spokojnie odjechałem, bo w końcu rozliczenie było bezgotówkowe.

 

Dzisiaj dostałem pismo od TU, że chcą mi przelać kasę za naprawę po wskazaniu przez mnie konta (a przecież upoważniałem warsztat - czy mogli tego nie załatwić?), ale... chcą przelać tylko 2 tys?

 

Co mam zrobić?

Czy autoryzowany warsztat mógł nie otrzymać akceptacji od TU i wykonać naprawę na mój koszt?

 

Cena mnie przeraża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

hmmm, tak właśnie jest z warsztatami. To nie są specjaliści w dochodzeniu roszczeń i nie koniecznie chce im się bawić z papierkami klienta (w końcu oni są od roboty;) ).

Jeżeli nie dostaną kasy łatwo z TU, wówczas mogą zawsze ściągnąć resztę z klienta i tym sposobem kroją Cię więcej na naprawie, za którą TU nie koniecznie chce w całości zapłacić.

NIE POLECAM UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW WARSZTATOM.

Czy warsztat informował Cię o wypowiedzeniu pełnomocnictwa? Ewentualnie odpisz PZU aby kontaktowali się z Twoim pełnomocnikiem - czyt. warsztatem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...