Piotr G. Posted January 13, 2009 Share Posted January 13, 2009 Witam, Mam pewien problem Czy w rozliczeniu bezgotówkowym warsztat musi czekać z naprawą, aż do akceptacji kosztów naprawy przez TU? A jeśli nie, to kto ma płacić za naprawę? Moja sprawa wygląda nastepująco:Sprawca najechał na mój tył, przyznał się do winy i spisaliśmy oświadczenie.Rzeczoznawca określił koszt naprawy na powyżej 2 tys. Postanowiłem rozliczyć się bezgotówkowo.Poszedłem do autoryzowanego warsztatu i spisałem upoważnienie na podjęcie przez nich kasy z TU tytułem naprawy szkody.Po naprawie odebrałem auto, dowiedziałem się, że wycenili ją na ponad 4 tys! Dwa razy więcej! Ale spokojnie odjechałem, bo w końcu rozliczenie było bezgotówkowe. Dzisiaj dostałem pismo od TU, że chcą mi przelać kasę za naprawę po wskazaniu przez mnie konta (a przecież upoważniałem warsztat - czy mogli tego nie załatwić?), ale... chcą przelać tylko 2 tys? Co mam zrobić?Czy autoryzowany warsztat mógł nie otrzymać akceptacji od TU i wykonać naprawę na mój koszt? Cena mnie przeraża Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imported_michal Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 hmmm, tak właśnie jest z warsztatami. To nie są specjaliści w dochodzeniu roszczeń i nie koniecznie chce im się bawić z papierkami klienta (w końcu oni są od roboty;) ).Jeżeli nie dostaną kasy łatwo z TU, wówczas mogą zawsze ściągnąć resztę z klienta i tym sposobem kroją Cię więcej na naprawie, za którą TU nie koniecznie chce w całości zapłacić.NIE POLECAM UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW WARSZTATOM.Czy warsztat informował Cię o wypowiedzeniu pełnomocnictwa? Ewentualnie odpisz PZU aby kontaktowali się z Twoim pełnomocnikiem - czyt. warsztatem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.