Piotr G. Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam, Mam pewien problem Czy w rozliczeniu bezgotówkowym warsztat musi czekać z naprawą, aż do akceptacji kosztów naprawy przez TU? A jeśli nie, to kto ma płacić za naprawę? Moja sprawa wygląda nastepująco:Sprawca najechał na mój tył, przyznał się do winy i spisaliśmy oświadczenie.Rzeczoznawca określił koszt naprawy na powyżej 2 tys. Postanowiłem rozliczyć się bezgotówkowo.Poszedłem do autoryzowanego warsztatu i spisałem upoważnienie na podjęcie przez nich kasy z TU tytułem naprawy szkody.Po naprawie odebrałem auto, dowiedziałem się, że wycenili ją na ponad 4 tys! Dwa razy więcej! Ale spokojnie odjechałem, bo w końcu rozliczenie było bezgotówkowe. Dzisiaj dostałem pismo od TU, że chcą mi przelać kasę za naprawę po wskazaniu przez mnie konta (a przecież upoważniałem warsztat - czy mogli tego nie załatwić?), ale... chcą przelać tylko 2 tys? Co mam zrobić?Czy autoryzowany warsztat mógł nie otrzymać akceptacji od TU i wykonać naprawę na mój koszt? Cena mnie przeraża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imported_michal Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 hmmm, tak właśnie jest z warsztatami. To nie są specjaliści w dochodzeniu roszczeń i nie koniecznie chce im się bawić z papierkami klienta (w końcu oni są od roboty;) ).Jeżeli nie dostaną kasy łatwo z TU, wówczas mogą zawsze ściągnąć resztę z klienta i tym sposobem kroją Cię więcej na naprawie, za którą TU nie koniecznie chce w całości zapłacić.NIE POLECAM UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW WARSZTATOM.Czy warsztat informował Cię o wypowiedzeniu pełnomocnictwa? Ewentualnie odpisz PZU aby kontaktowali się z Twoim pełnomocnikiem - czyt. warsztatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się