Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Odszkodowanie za wypadek samochodowy


lukas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Znalazłem się w następującej sytuacji:

 

Kolega prowadził nie swoje auto, ja jechałem jako pasazer.

Zdazył się wypadek i wylądowałem w szpitalu ze złamanym kręgosłupem.

(koledze nic sie nie stało).

 

 

Czy moge się domagac w takiej sytuacji jakiegoś odszkodowania,

jesli tak to jakiego i skąd?

Dodam, ze jestem studentem.

 

 

Dziekuje za odpowiedz.

pozdr.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej z OC sprawcy wypadku (w tym wypadku właściciela samochodu!)

chyba że samochód znalazł się w waszym posiadaniu w wyniku przestępstwa? wtedy może być ciężko:/

Lecz się chłopie i zgłoś szkodę.

Możesz się ruszać?

w Którym miejscu złamałeś kręgosłup?

napisz coś więcej, była policja, karetka?

opisz, pomożesz innym też dzięki temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest mojego ojca.

Prowadził je moj kolega.

Sprawa jest troszke bardziej skomplikowana poniewaz auto ktorym jechalismy ciągneło lawete na ktorej był inny samochód.

Kolega (kierowca), nie ma uprawnień na ciągnięcie lawety.

Niewiem teraz jak wygląda sprawa odszkodowania z OC. ???

 

 

 

 

Wpadliśmy w poślizg i kilka razy dachowalismy, oczywiscie wezwalismy karetke itd.

Na miejscu po chwili była policja, straz pozarna i karetka.

Pojechałem do szpitala. Po przeswietleniu okazało się ze mam złamany 7 kręg szynjy (C7)

Na całe szczęscie nie mama parazliu ani nic powaznego mi nie dolega (jak nareazie)

Dwa tygodnie spędziłem w szpitalu, przeszedłem operacje, teraz jestem bogatszy o jakąś tytanową płytke i kilka śrubek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam.

Miałam wypadek samochodowy. Uderzył we mnie samochód.Kierowca bezsprzecznie przyznał sie do winy. Doznałam obrażeń ciała i jestem w trakcie rechabilitacji i leczenia.