psst Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Witam! Ostatnio miałem wypadek samochodowy nie z mojej winy kierowca drugiego samochodu wyjechał z drogi podporządkowanej nie ustępując mi pierwszeństwa czego skutkiem jest to ze mam rozbity samochód który nie nadaje się już do użytku ;/ drugim problemem jest to ze ja jestem najbardziej poszkodowany tj mam połamana rękę (4rty palec śródręcza), wstrząs mózgu i coś z kręgiem szyjnym. Policja początkowo osadziła ze jest to kolizja... ponieważ jestem uczniem i nie należy mi się zwolnienie o które się starałem u lekarza bez skutku... proszę bardzo o pomoc co ja mam teraz zrobić? ile jest warty mój samochód (VW passat 1.8 kat kombi Variant CL r 1992) i jak mogę starać się o pieniądze z ubezpieczenia za rękę i zdrowie. aa dodam jeszcze ze mieliśmy tylko OC. czy warto skierować to do firmy zajmującej się poszkodowanymi w wypadkach? Z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruz Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 szkodę pojazdu zgłaszasz w TU gdzie sprawca miał zawarte OC. Tam zlikwidują szkodę i zapewne wypłacą odszkodowanie. Szkodę osobowa zgłaszasz tak samo. Potrzebna będzie cała dokumentacja leczenia. Zwolnienie nie jest kluczowe. Zawsze możesz wynająć firmę, która zajmie się dochodzeniem kasy za Ciebie - za ok 20%. Sam rozważ czy warto. Wg mnie warto - jak się nie znasz, nie chcesz zakładać sprawy sądowej i nie masz dużej siły przebicia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psst Posted February 13, 2009 Author Share Posted February 13, 2009 a czy warto brać ta firmę do sprawy za samochód i rękę? czy bardziej się opłaca tylko za rękę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...