Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Ile moge ządać od PZU - prosze o pomoc w wycenie


Oskaar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , poprosił bym o pomoc ilę moge żądać od PZU za szkody których doznałem w wypadku motocyklowym nie z mojej winy .

Samochód wyjechał mi z podporządkowanej drogi . Doznałem : tępego urazu głowy , dwa krwiaki mózgu w płacie czołowym , złamanie nosa oraz złamanie kości łódeczkowatej nadgarstka ( rękę w gipsie miałem 5,5 miesiąca - a jestem studentem architektury ) a szpitalu leżałem 19 dni .

W tym momencie skończyła się rozprawa - została zasądzona nawiązka z racji zadość uczynienia w wysokości 10.000 zł .

Czy powinienem się odwoływać od tego wyroku ( wnosiłem o 45.000 zł ) ?

A może w procesie karnym nie mam szans na uzyskanie żądanej prze zemnie kwoty i wystąpić na drogę cywilną ?

Czy większe szanse mam walczyć z PZU ? Jeżeli tak to proszę o pomoc w wycenie mojej szkody .

Czy mam brać jakąś firmę która się tym zajmuje czy samemu jestem w stanie o to walczyć ?

Pamiętajcie ze 10.000 już zostało zasądzone + szkoda komunikacyjna została wyceniona w miarę słusznie teraz czekam na wycenę majątkową i osobową .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie minęło 7 dni (5 dni roboczych) złóż do sądu wniosek o wydanie wyroku wraz z uzasadnieniem na piśmie. Służy to za podstawę do apelacji. Przed sądem cywilnym masz szanse na więcej, o ile wszystko dobrze udokumentujesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i nawiązka- to bardzo dobrze. Nawiązka jest instytucja funkcjonującą w prawie karnym i zasadniczo nie ma nic wspólnego z odszkodowaniem oraz zadoścuczynieniem. Jeżeli jest jak myślę- jesteś na bardzo dobrej drodze do wyegzekwowania Twoich roszczeń
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie wyroku było dzisiaj , wniosek już mam napisany ale chciałem się poradzić przed złożeniem .