maniek88 Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Witam! Tydzień temu zakupiłem auto(honda civic 92r) za kwote 2 700złoty. Ale w umowie wpisałem 900złoty i, że pojazd do generalnego remontu(jestem biednym studentem który chciał uniknąć podatku;)).Auta jeszcze nie przerejesrowałem(na przerejestrowanie mam 30dni/podobno).Wczoraj pech trafił, że z bocznej uliczki(jechałem główną z pierwszeństwem) wyjechał mi pan w bmw e30.Nawet nie zdążyłem wychamować(prędkość dopuszczalna jaka była to 70km/h i ja gdzieś tak jechałem)przywaliłem mu z lewej strony w maskę, auto się obróciło i jeszcze tyłem zaliczyło drzewo;/Mi się nic nie stało, oczywiście zadzwoniłem na policją, przyjechali, spisali wszystko co tam trzeba, oczywiście jest napisane, że nie z mojej winy wypadek. Dzisiaj będe zgłaszał szkodę w PZU(właściciel BMW ma tu ubezpieczenie)Teraz mnie martwi jedna rzecz, mam całe skasowane auto(raczej już nie do naprawy)I boję się teraz, że jak przyjdzie rzeczoznawca to powie od razu, że auto do kasacji i oddadzą mi te pieniądze co za nie dalem(w umowie 900złoty;/). Co w tedy robić?Albo zakładając, że auto jest jeszcze do zrobienia. To mogę wybrać naprawę w warsztacie(tzn, żę nie wypłacają mi odszkodowania tylko robią auto, PZU ma coś takiego?). Albo, że chcę pieniądze na naprawę chcem. Oczywiście bym pierwsze chciał aby wycenili szkodę a dopiero abym potem zadecydował czy chcę piedziądze czy naprawę w warsztacie..Tak to mniej więcej działa? Czy będę musiał od razu bez wyceny powiedzieć czy chcę naprawę czy pieniądze? Proszę Jak najszybciej odpisać gdyż nie chcę być zrobione w konia przez ubezpieczyciela.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...