Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

ZŁAMANE DWIE NOGI


driver2011
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od 13.08.2011 miałem wypadek w jednej nodze złamanie otwarte piszczeli zespolone gwożdziem śródszpikowym ,a w drugiej kosc obok piszczeli też zezpolona blachą na 8 srub.Wczoraj byłem na RTG i nie mam wogle zrostu na zdjeciu wygląda jakby moje nogi dopiero zostały złożone po złamaniu.to dziwne bo nic mnie nie boli mam normalne czucie i wszytko normalnie sprawne.Chodze już bez kul po schodach z lekkim problemem.

Mam pytanie czy jeśli nie ma zrostu a ortopeda powiedział że mam przyjść za dwa miesiące na kontrole,to czy ja moge normalnie sobie chodzić na tych nogach jeśli mnie nie bolą czy co robić żeby sie szybko zrosły .prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Nie jestem lekarzem i takie zapytanie należy kierować do lekarza prowadzącego leczenia. Długość zrostu zależy od bardzo wielu czynników m.in. rodzaju złamania, miejsca złamania, zestawienia kości, wieku poszkodowanego, leczenia itp. Proszę ewentualnie skonsultować problem również z innym lekarzem;

 

2) Skoro nie ma widocznego zrostu to absolutnie nie oznacza, że kości są już zrosnięte. To, że może Pan utrzymać się na nogach może jedynie wynikać z mocnego zespolenia kości 8 śrubami i blachą, a nie jest skutkiem całkowitego zrostu kości. Na marginesie podniosą, że forum to słaby diagnosta lekarski. Tym bardziej, że jest to forum odszkodowawcze, a nie medyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor