nina2q Opublikowano 31 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2009 9 marca miałam kolizję nie z mojej winy. Kierujący pojazdem nie zatrzymał się na znaku "stop" i wymusił na mnie pierwszeństwo. Nie wzywaliśmy policji, zastało spisane oświadczenie. Szkoda została zgłoszona i 13.03.09. był rzeczoznawca. TU do tej pory nie wypłaciło odszkodowania. Kontakt z osobą, która prowadzi moją sprawę jest BARDZO ograniczony! Najpierw Pan był na urlopie, a następnie kiedy wrócił do pracy nie odbierał telefonu. Musiałam interweniować u przełożonego. I tak minął kolejny tydzień. Podczas dzisiejszej rozmowy Ubezpieczyciel stwierdził cytuję " że jest zawalony robotą i powinien to zrobić w tym tygodniu". Chcę podkreślić, że w tamtym tygodniu rozmowa przebiegała w podobnym tonie i otrzymałam zapewnienie, że najpóźniej we wtorek będzie mi wypłacone odszkodowanie. Mam pytanie z zaistniałą sytuacją: jak długo TU ma czas na wypłacenie odszkodowania i co mam dalej robić?Dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fundao Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 TU ma 30 dni od zgoszenia szkody na wypłatę części bezspornej - niestety musisz poczekać. To co piszesz nie świadczy dobrze o tej firmie. Zeby zacząć naprawiać samochód musisz mieć ocene techniczną, z której bedzie wynikało co zostało zakwalifikowane do naprawy i co do wymiany - zacznij od zażądania tego dokumentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina2q Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Dziękuję za podpowiedź. Mam tylko nadzieję, że ten koszmar szybko się skończy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fundao Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jakby co to pisz dalej - pomożemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nina2q Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Dzisiaj znowu próbowałam się skontaktować z przedstawicielem ubezpieczyciela i oczywiście Pan cały czas był nieuchwytny, nie odbierał telefonu. Nieprofesjonalność personelu! Mam nadzieję, że w poniedziałek ta sprawa wyjaśni się. Postaram się poinformować, co udało mi się uzyskać. Dziękuję za wsparcie!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.