justa Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Pracownica, który jest w mojej firmie zatrudniony na zasadzie umowy agencyjnej zgłosiła mi wypadek, który miał miejsce prawie miesiąc temu (05.03).na dodatek nie mogę się z nią zkontaktować od dnia zgłoszenia bo nie odbiera telefonu a potrzebne są zeznania świadka którego podała a czas ucieka.jak to mam rozumieć i czy pracowników agencyjnych taraktuje się tak samo jak "normalnych" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
behapowka Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Jeśli nie mozesz się skontaktoać zarówno z poszkodowaną jak i świadkiem napisz do obu osób pismo. Wyslij za potwierdzeniem odbioru, będzie to dowód na to, że nie siedziałaś z założonymi rękami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
justa Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Mam teraz inny problem i znów proszę o radę. u mnie w pracy jest stanowisko rachmistrz produkcji, za które jest odpowiedzialny jeden z pracowników.ten pacownik uległ wypadkwi w domu i jest na zwolnieniu od grudnia 2008 i niewiadomo kiedy wróci. Zastępuje go pani, która jest formalnie zatrudniona na stanowisku operator maszyn, ale się przyuczyła i zastępuje tego rachmistrza.Ta praca jest głównie przy komputerze i zgłosiła mi, że chce dopłatę do okularów, a ja nie wiem czy taka dopłata się jej należy, czy nie. bo taką dopłatę dostają pracownicy na stanowiskach gdzie pracuje się min. 4 h przy komput. i w aktach mają wpisane,że to się zgadza ze stanowiskiem. a tu nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.