justa Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Pracownica, który jest w mojej firmie zatrudniony na zasadzie umowy agencyjnej zgłosiła mi wypadek, który miał miejsce prawie miesiąc temu (05.03).na dodatek nie mogę się z nią zkontaktować od dnia zgłoszenia bo nie odbiera telefonu a potrzebne są zeznania świadka którego podała a czas ucieka.jak to mam rozumieć i czy pracowników agencyjnych taraktuje się tak samo jak "normalnych" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
behapowka Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Jeśli nie mozesz się skontaktoać zarówno z poszkodowaną jak i świadkiem napisz do obu osób pismo. Wyslij za potwierdzeniem odbioru, będzie to dowód na to, że nie siedziałaś z założonymi rękami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
justa Posted April 9, 2009 Author Share Posted April 9, 2009 Mam teraz inny problem i znów proszę o radę. u mnie w pracy jest stanowisko rachmistrz produkcji, za które jest odpowiedzialny jeden z pracowników.ten pacownik uległ wypadkwi w domu i jest na zwolnieniu od grudnia 2008 i niewiadomo kiedy wróci. Zastępuje go pani, która jest formalnie zatrudniona na stanowisku operator maszyn, ale się przyuczyła i zastępuje tego rachmistrza.Ta praca jest głównie przy komputerze i zgłosiła mi, że chce dopłatę do okularów, a ja nie wiem czy taka dopłata się jej należy, czy nie. bo taką dopłatę dostają pracownicy na stanowiskach gdzie pracuje się min. 4 h przy komput. i w aktach mają wpisane,że to się zgadza ze stanowiskiem. a tu nie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.