jazu7 Posted May 4, 2009 Share Posted May 4, 2009 Witam, prosiłbym o interpretację poniżej opisanej sytuacji. Dzisiaj udałem się do ASO VWAUDI celem odbioru auta po naprawie lakierniczej zderzaka+wymiana reflektora.Auto umyte przygotowane do odbioru, ale jak się okazało gdy tylko opuściłem bramę serwisu, w aucie pęknięta jest szyba przednia, która nie była przedmiotem naprawy z AC i nie była uszkodzona w żaden sposób w dniu oddania auta do naprawy. Logiczne jest, przynajmniej tak mi się wydaje, że gdyby to pęknięcie było dla mnie wcześniej widoczne zgłosiłbym je w momencie oględzin przez rzeczoznawcę z Hestii. Podczas przekazywania auta do serwisu został sporządzony protokół przekazania pojazdu do naprawy, który podpisałem jak się wydaje in blanco, ponieważ gdy opuszczałem serwis auto stało za szybą i nikt go nie miał zamiaru go oglądać. Oczywiści oryginał i kopia tego dokumentu na którym na schemacie samochodu zaznaczone były miejsca uszkodzeń były cały czas w ASO. Czy powinienem otrzymać taki dokument w oryginale od ASO w momencie oddania auta do naprawy? Czy co ASO to inne procedury obiegu dokumentów?A dziś pracownik ASO poinformował mnie, że auto w momencie przekazania go do naprawy było brudne więc nie mogli stwierdzić uszkodzenia. Więc ja pytam jak jak ja mogłem im potwierdzić uszkodzenia, które oni wykazali bez mojego wglądu. Myślę, że uszkodzenie powstało w ASO, ale nikt nie chce ponieść konsekwencji.Nie wiem, może ASO chce naciągnąć Hestię na kolejną naprawę z AC. Nie wiem jak mam się tej sytuacji zachować i czy z góry nie jestem na przegranej pozycji. Auta nie odebrałem, serwis jutro ma się do mojej decyzji ustosunkować. Proszę o opinie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruz Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 skoro masz protokół przyjęcia pojazdu do serwisu i nie ma tam wpisanej uszkodzonej szyby, to ASO wymieni Ci ją na nową!! Tłumaczenie pracownika ASO, że czegoś nie widział jest żenujące - to jego praca, skorą ją olał to niech teraz naprawi auto. Po za tym, niech ASO myje samochody przed ich przyjęciem do naprawy!!Dodatkowo, żądałbym jakiejś wartości dodanej od ASO (kasy, darmowego przeglądu) - wymiana szyby nie jest bez wpływu na wartość (późniejsza sprzedaż) itp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.