kuku280 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam. Mam ubezpieczony sprzęt RTV w Ergo Hestia na zasadzie przedłużonej gwarancji wariant rozszerzony tj.nieumyślne szkody mechaniczne czyli uderzenie, zarysowanie zalanie itp. przez dziecko, zwierzę, właściciela. Niestety miało miejsce takie zdarzenie gdzie nie było nas w domu a po przyjściu i załączeniu tv okazuje się iż jest uszkodzona matryca. Wygląda jakby była uderzona. Lecz uszkodzenie te widać tylko przy załączonym odbiorniku. Przy zgaszonym nie widać nawet rysy gdzie to uszkodzenie jest. Przypuszczamy że szkodę zrobiły nasze koty (mamy 3) Zgłosiłam szkodę na infolinii Hestii gdzie pan kazał wysłać mailem zdjęcia szkody oraz krótki opis przyczyny jej powstania. Zaznaczył że zdjęcia mają być "małe" tj nie przekraczające 2 MB bo im skrzynkę mailową zapychają "większe". Następnie po 3 dniach dowiaduję się przez tą sama infolinię że jest odmowa odszkodowania gdyż zwierzę nie mogło zrobić takiej szkody. Natomiast na pismo odnośnie przyczyny odmowy odszkodowania muszę czekać według jednej pani z infolinii 2 tygodnie natomiast według drugiej 30 dni. Zaznaczam że nie było u mnie w domu żadnego rzeczoznawcy ani tv nie był nigdzie zawieziony na wskazany przez nich serwis w celu dokonania oględzin. Telewizor mam ledwo 6 miesięcy w domu i byłam z niego super zadowolona. Czy jest szansa na to odszkodowanie przy odwołaniu się od tej decyzji? proszę o pomoc w tej sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ergo-Hestia Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Jeśli nadal oczekujesz na decyzję Ergo Hestii lub potrzebujesz instrukcji w sprawie dalszego postępowania (odwołanie), wyślij proszę wiadomość na skrzynkę SKARGI@ERGOHESTIA.PL wskazując nr szkody (w temacie wpisz hasło FORUM). Jestem pracownikiem Biura Reklamacji ww. Towarzystwa, niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmę stosowne działania w Twojej sprawie (interwencja / szczegółowe wyjaśnienia). Chciałabym skierować ww. prośbę również do innych Klientów Ergo Hestii – zapewniam, że wszelkie sygnały niezadowolenia są dla nas bardzo istotne. W dążeniu do zapewnia Wam najwyższej na rynku jakości usług, zrobimy co w naszej mocy, aby wyeliminować wszelkie ujawnione dzięki Wam nieprawidłowości. Pozdrawiam, Justyna Szymańska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.