Jump to content
Forum Odszkodowania

odmowa odszkodowania za sprzęt RTV przy przedłużonej gwarancji


Recommended Posts

Witam. Mam ubezpieczony sprzęt RTV w Ergo Hestia na zasadzie przedłużonej gwarancji wariant rozszerzony tj.nieumyślne szkody mechaniczne czyli uderzenie, zarysowanie zalanie itp. przez dziecko, zwierzę, właściciela. Niestety miało miejsce takie zdarzenie gdzie nie było nas w domu a po przyjściu i załączeniu tv okazuje się iż jest uszkodzona matryca. Wygląda jakby była uderzona. Lecz uszkodzenie te widać tylko przy załączonym odbiorniku. Przy zgaszonym nie widać nawet rysy gdzie to uszkodzenie jest. Przypuszczamy że szkodę zrobiły nasze koty (mamy 3) Zgłosiłam szkodę na infolinii Hestii gdzie pan kazał wysłać mailem zdjęcia szkody oraz krótki opis przyczyny jej powstania. Zaznaczył że zdjęcia mają być "małe" tj nie przekraczające 2 MB bo im skrzynkę mailową zapychają "większe". Następnie po 3 dniach dowiaduję się przez tą sama infolinię że jest odmowa odszkodowania gdyż zwierzę nie mogło zrobić takiej szkody. Natomiast na pismo odnośnie przyczyny odmowy odszkodowania muszę czekać według jednej pani z infolinii 2 tygodnie natomiast według drugiej 30 dni. Zaznaczam że nie było u mnie w domu żadnego rzeczoznawcy ani tv nie był nigdzie zawieziony na wskazany przez nich serwis w celu dokonania oględzin. Telewizor mam ledwo 6 miesięcy w domu i byłam z niego super zadowolona. Czy jest szansa na to odszkodowanie przy odwołaniu się od tej decyzji? proszę o pomoc w tej sprawie
Link to comment
Share on other sites

Jeśli nadal oczekujesz na decyzję Ergo Hestii lub potrzebujesz instrukcji w sprawie dalszego postępowania (odwołanie), wyślij proszę wiadomość na skrzynkę SKARGI@ERGOHESTIA.PL wskazując nr szkody (w temacie wpisz hasło FORUM). Jestem pracownikiem Biura Reklamacji ww. Towarzystwa, niezwłocznie po jej otrzymaniu podejmę stosowne działania w Twojej sprawie (interwencja / szczegółowe wyjaśnienia).

 

Chciałabym skierować ww. prośbę również do innych Klientów Ergo Hestii – zapewniam, że wszelkie sygnały niezadowolenia są dla nas bardzo istotne. W dążeniu do zapewnia Wam najwyższej na rynku jakości usług, zrobimy co w naszej mocy, aby wyeliminować wszelkie ujawnione dzięki Wam nieprawidłowości.

 

Pozdrawiam, Justyna Szymańska.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...