grucha20 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Witam!Parę dni temu miałem stłuczkę. Winny ubezpieczony jest w HDI.Ubezpieczyciel w kosztorysie wycenił część, która rzeczoznawca uznał , iż jest do wymiany , na niecałe 100 zł co jest smieszną sumą- cena w Serwisie 780zł. Poza tym tą część mogę kupić tylko w serwisie gdzysz posiadam sprowadzane auto z USA i nie ma zamienników na polskim rynku.Co mam w takim przypadku zrobić?Jak mam się odwołać . Zaznaczyć chciałem również, że pieniądze już zostały przelane na moje konto a kosztorys dostałem po wielu telefonach drogą elektroniczną. Czy e-mail który im wysłałem odwołując sie od tego ma jakieś znaczenie czy musi być wszystko na papierze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sharlej Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Proponuje wysłać odwołanie także w formie papierowej. Pomocne byłoby także zaświadczenie z serwisu, w którym znajdzie się informacja o cenie oraz o ograniczonych możliwościach nabycia tej części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shirkan Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 a nie prościej wysłać auto do ASO i niech płacą im, wtedy nie martwisz o ich jakieś dziwne wyceny, ja oddałem auto do ASO po kolizji i miałem spokój nic się nie czepiali to ich obowiązek doprowadzić samochód do stanu poprzedniego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.