art Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Witam, Może ktoś udzielić informacji (podpowiedzieć) co mam robić? Złamałem nogę w kostce. Leże w gipsie po udo już 10dni, mam zwolnienie obecnie na 39 dni a potem jeszcze rehabilitacja to opinia lekarzy. Jestem kierowcą autobusu, złamałem nogę sprzątając pojazd. Zatrudniony jestem w rodzinnej firmie. Księgowy coś plecie że ciężko będzie dostać odszkodowanie.Skomplikowałem sytuację w firmie, konieczne było zatrudnienie na okres mojej nieobecności innego kierowcy. Proszę o informację czy jest szansa na odszkodowanie, jeśli tak to jaki wniosek wypełnić i w jakim czasie go złożyć, gdzie itp Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...