buziaczek Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 witam mam na imię Wiola ,wlaśnie wczoraj dowiedzialam sie że zostalam zarażona wzw b,c,przeżylam wielki szok gdy dowiedzialam się ze jestem chora od 3 lat poszlam dzis jak zwykle na oddanie krwi a tu wyniki HBS dodatni alat 57 itp.mialam w życiu tylko jedną operację laparoskopiei 3 porody ,czy mogę liczyc na odszkodowanie od szpitala,co robic,od czego zacząć zalamalam się calkiem ma 32 lata i wyrok smierci?,z zawodu jestem sprzedawcą,czy mogęliczyc w związku z tą chorobą na rętę albo swiadczenia pieniężne proszę okontakt jesli ktos wie cos na ten temat,jest jakaś szansa pomóżcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazyli Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Pytanie podstawowe. Skąd masz pewność że zarażenie wzw nastąpiło w szpitalu?Szanse są i owszem ale...dowodowo może okazać się mizerne. Musiałabyś poszukać wśród ludzi którzy przebywali w tym samym okresie w szpitalu co Ty innych zarażonych w tym samym okresie. Gdybyś znalazła, Twoje szanse niebotycznie by wzrosły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrus33 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Bazyli neistety ma racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...