Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

wzw a odszkodowanie szpital


buziaczek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam na imię Wiola ,wlaśnie wczoraj dowiedzialam sie że zostalam zarażona wzw b,c,przeżylam wielki szok gdy dowiedzialam się ze jestem chora od 3 lat poszlam dzis jak zwykle na oddanie krwi a tu wyniki HBS dodatni alat 57 itp.mialam w życiu tylko jedną operację laparoskopiei 3 porody ,czy mogę liczyc na odszkodowanie od szpitala,co robic,od czego zacząć zalamalam się calkiem ma 32 lata i wyrok smierci?,z zawodu jestem sprzedawcą,czy mogęliczyc w związku z tą chorobą na rętę albo swiadczenia pieniężne proszę okontakt jesli ktos wie cos na ten temat,jest jakaś szansa pomóżcie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie podstawowe. Skąd masz pewność że zarażenie wzw nastąpiło w szpitalu?

Szanse są i owszem ale...dowodowo może okazać się mizerne. Musiałabyś poszukać wśród ludzi którzy przebywali w tym samym okresie w szpitalu co Ty innych zarażonych w tym samym okresie. Gdybyś znalazła, Twoje szanse niebotycznie by wzrosły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Słuchajcie. Urodziłem się w 1991 roku i jak byłem w szpitalu w Łasku jak miałem kilka miesięcy (leżałem, bo miałem potówki na głowie) i gdy wyszedłem ze szpitala, mama mi zrobiła badania i dowiedziałem się, że zostałem tam zarażony wzw typ b. Ona powiedziała, że w tym okresie było dużo pacjentów, którzy też zostali tam zarażeni tym wirusem. Czy istnieje możliwość wystąpienia o odszkodowanie z tego tytułu? Bardzo proszę o poradę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Annegi wrote:

Sprawa do ruszenia. Od uzyskania pełnoletności ma Pan dwa lata na dochodzenie roszczeń.

Jesteś pewna, że dwa lata ? Przepis, który masz na myśli wszedł w życie w dniu 10.08.2007 r., a przepisy wprowadzające akurat do tego przypadku nie mają zastosowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...