Krzysieq80 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Witam,Mam pytanie związane z moim wypadkiem, do którego doszło na poczcie, a mianowicie stałem w kolejce z paczką, gdy była moja kolej pani z okienka poprosiła ode mnie pakunek żeby go zważyć, jak otworzyła drzwiczki od wagi paczka, którą postawił następny klient spadła mi na palce u nogi łamiąc jeden z nich. Drzwiczki na poczcie otwierały się do wewnątrz więc pani z poczty nie zepchnęła tego pakunku (pakunek opierał się o drzwiczki i chyba go przeważyło). Paczka ważyła 15kg, więc uszkodzeniu uległ także but. Od kogo powinienem ubiegać się o odszkodowanie od poczty czy klienta, który postawił swoją przesyłkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin1661348212 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Jeszcze trochę to będziecie chcieli odszkodowania za to, że sól była za słona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominika Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Nie należy się odszkodowanie, bo wypadek wydarzył się z Twojej nieuwagi. Nie zawiniła Pani na poczcie wiec sam wiesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnik Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Krzysieq80 wrote: gdy była moja kolej pani z okienka poprosiła ode mnie pakunek żeby go zważyć, jak otworzyła drzwiczki od wagi paczka, którą postawił następny klient spadła mi na palce u nogi łamiąc jeden z nich. Ja nie widzę tu nieuwagi, a tym samym przyczynienia się klienta. Do wypadku nie doszło w związku z tym, że klient wykonywał niedozwolone czynności, zachowywał się w sposób niewłaściwy lub niezgodny z przyjętymi zwyczajami bądź regulaminem. Mało tego klient wykonywal polecenie pracownika pocztowego - chciał przekazać paczkę do zważenia. Nie on jest odpowiedzialny za właściwe zabezpieczenie tego stanowiska i nie on położył w sposób niewłaściwy inną paczkę na ladzie okienka. W związku z tym odpowiedzialność za zdarzenie ponosi Poczta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominika Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Czemu poczta a nie tamten klient, ktory ja tak polozyl? To tamten klient położył paczkę tak, że spadła, czyli on jej nie zabezpieczył.. I tak się możemy targować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkodnik Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Nie będziemy się targować!Bo i nie ma o co. Klient był w budynku, a więc na terenie poczty, zatem w gestii poczty było zapewnienie bezpieczeństwa klientom. Ponadto paczka, która spadła na nogę klienta, niezależnie od tego kto ją położył, spadła w związku z bezpośrednim działaniem pracownika poczty, tj. w czasie otwierania okienka do stanowiska przyjmowania paczek. Jeżeli leżała niewłaściwie, to pracownik poczty powinien poprosić o jej zdjęcie lub wykonać to sam. Skoro tego nie zrobił, tzn. że zaakceptował taki stan rzeczy, a swoim bezpośrednim działaniem doprowadził (oczywiście nieumyślnie) do zdarzenia, w którym ucierpiał klient. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.