osa_74 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam.Kilka dni temu stałam w korku, samochód jadący za mną nie zauważył stojących aut i wjechał w tył mojego samochodu z dużą prędkością.Auto już jest w ASO z OC sprawcy i co dalej? Ja jestem na zwolnieniu lekarskim,mój samochód jeździł na nauce jazdy (dodatkowa praca na umowe zlecenie). Na co dzień jestem kierowcą w PKSie. Czy moge starać się o odszkodowanie za przestój w pracy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pro Bono Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Świadczenie pieniężne w takich przypadkach powinno obejmować damnum emergens, czyli szkodę rzeczywistą, zaistniałą (np. uszkodzony pojazd), jak również lucrum cesans, czyli utracone korzyści, a więc kwoty, które poszkodowany mógłby zarobić, gdyby wypadek nie miał miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promore Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osa_74 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 w takim razie gdzie mam się udać? i jakie dokumenty będe potrzebowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi