Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

kolizja drogowa bez wielkiego uszczerbku na zdrowiu


kluseczka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 08.11.2011 uległam wypadkowi drogowemu. Obywatelka Czech nie ustąpiła mi pierwszeństwa na skrzyżowaniu i uderzyła w drzwi od strony kierowcy. W wyniku, czego moje auto dachowało i wyładowało pionowo (maska i dachem) w dół w głębokim rowie. Nie odniosłam praktyczne żadnych obrażeń (nie licząc kilku stłuczeń i siniaków), ale nadal odczuwam silny ból szyi, żeber i kręgosłupa (dodam, że w szpitalu nie zrobiono mi oprócz prześwietlenia kolana żadnych badań). Następnego dnia po wypadku poszłam do lekarza rodzinnego i dostałam 3 dni zwolnienia (jestem studentką). Moje pytanie dotyczy odszkodowania: czy w ogóle jest sens się o nie starać ? Jeśli tak, to czy powinnam iść ponownie do lekarza i przedłużyć zwolnienie ? Jaka kwotę mogę dostać ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy podczas wizyty w szpitalu powiedziała Pani, że obrażenia są na skutek wypadku bądź kolizji drogowej?? Proszę udać się do lekarza po skierowanie do ortopedy. U ortopedy powiedzieć co się dzieje i czekać na rozwój wydarzeń. Lekarzem nie jestem ale zdiagnozują pewnie skręcenie odcinka szyjnego kręgosłupa. Z takim urazem i odpowiednim leczem kilka tysięcy odszkodowania z polisy OC sprawcy można wywalczyć. Powodzenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie należałoby dokonać właściwej diagnozy obrażeń ciała, już nie tylko ze względu na odszkodowanie, ale dla własnego bezpieczeństwa i droga przez lekarza rodzinnego do ortopedy jest słuszna.

 

Z tego co zrozumiałem Pani była kierowcą samochodu który brał udział w zdarzeniu, zatem jeśli obywatelka Czech została uznana winną spowodowania wypadku to może Pani wystąpić z jej ubezpieczenia OC o odszkodowanie i zadośćuczynienie.