Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

uraz szyi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Miesiąc temu miałem wypadek, uderzyłem w sporego jelenia. Z racji tego że jestem kierowcą ciężarówki był to wypadek w pracy. Na miejsce przyjechała drogówka i sporządziła notatkę ze zdarzenia. Następnego dnia pojechałem na pogotowie ponieważ zaczęła mnie boleć szyja i miałem nudności. Chirurg stwierdził skręcenie odcinka szyjnego kręgosłupa, a prześwietlenie nie wykazało zmian urazowych kręgów szyjnych. Lekarz przepisał mi sztywny kołnierz oraz leki przeciwbólowe i dał 21 dni zwolnienia. Po tym zwolnieniu dostałem kolejne 14 dni chorobowego które właśnie odbywam.

Auto jest szefa więc mam parę pytań. Czy z OC mogę starać się o odszkodowanie, jakiej wysokości mogę uzyskać odszkodowanie z NNW i czy z tak małym urazem warto starać się o odszkodowanie z ZUS?

• 1 rok później...
wilkmm wrote:
Witam, dzisiaj miał miejsce wypadek, który wystąpił nie z mojej winy. Miałem zderzenie z samochodem na rondzie (wjechał on na mój pas pod prąd), jest to ewidentnie jego wina co również potwierdziła policja. Co się okazało kierowca był pod wpływem alkoholu i nie miał uprawnień do kierowania pojazdem jak i również uciekł z miejsca wypadku. Ucierpiała na tym moja dziewczyna jak i ja.

Godzinę po wypadku zgłosiliśmy się do szpitala (mieliśmy bóle szyi). Zostały zrobione nam zdjęcia rentgenowskie, które wykazały rozpoznanie "skręcenie i naderwanie odcinka szyjnego kręgosłupa".
Leczenie - zdjęcie rentgenowskie kręgosłupa szyjnego, porada lekarska, badanie fizykalne.
Zalecenia - kołnierz schanza przez 7 dni, kontrola w POZ.

i chciałbym się dowiedzieć ile za takie coś możemy dostać odszkodowania?
Obydwoje jesteśmy ubezpieczeni, jesteśmy studentami.
Bardzo dziękuję za odpowiedź.

Paulina3010 wrote:
Witam