Jump to content
Forum Odszkodowania

Wypadek przy zmianie koła w samochodzie (TIR) na terenie niemiec

tracko78
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie , jestem kierowca ciężarówki uległem wypadkowi przy zmianie koła w samochodzie (TIR) na terenie niemiec złamanie spiralne piszczela i strzałki trzy tygodnie we Frankfurcie nad Menem w klinice, operacja 21 śrub i dwie blaszki wszystko to powyżej kostki teraz jestem w kraju sześć tygodni gips i podobno rehabilitacja teraz moje pytanie - jak rozpatrzy to ZUS czy należy mi się jakieś odszkodowanie jeżeli tak to plus minus ile? Dodam iż na umowie mam tylko dwa tysiące , pozatym samochody jego szefa są ubezpieczone więc i NW napewno też jest , może to też pokryje jakieś koszty leczenia (koszt mojego pobytu i leczenia w niemieckim szpitalu to 6500 EUR. ZUS będzie zachwycony.Jeżeli ktoś może mi nakreślić ten temat z góry dziekuje . tracko78

Po zakończeniu leczenia pourazowego na twój wniosek stajesz przed komisją ZUS, która szacuje stały uszczerbek. / 589zł /1%

Odszkodowania NW są różnie " zbudowane "

Witam ,dziękuje Artur1 trochę przybliżyłeś sprawę mogę się mylić ale podobno za piszczelową kość jest od 5 do 50 procent uszczerbku ale to juz zależy od lekarza i jego humoru a przy dzisiejszej sytuacji ZUS to będą umniejszac kwoty w ramach oszczędności, a tak na marginesie to martwi mnie te 21 śrub ,i to że będe je musiał wyciągać na dodatek w kraju, kocham nasz kraj ale nie lekarzy, nie chce nikogo obrazić ale naj lepiej im wychodzą strajki zasmakowałem niemieckiej opieki i czułem sie jak na marsie to inny świat po powrocie byłem na wizycie u naszego chirurga i to był koszmar odklejając plaster śmiali sie bo myśleli ze to izolacja do kabli którą sam nakleiłem a jak im powiedziałem że niemcy maja tak mocne plastry to już nie było tak zabawnie opatrunki załozyli te same w ramach oszczędności a elastyczną pończochę kazali wyprac bo oni takich nie maja ,rękawiczek nie uzyli bo po co to nastepne 10 groszy w kieszeni a przecież rece mają czyste,nie wiem kiedy w polsce będzie lepiej .Przepraszam czytajacych za tę rozprawke i jej długość ale to moje jedyne zajęcie narazie .