Jump to content
Forum Odszkodowania

Wypadek przy zmianie koła w samochodzie (TIR) na terenie niemiec

tracko78
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie , jestem kierowca ciężarówki uległem wypadkowi przy zmianie koła w samochodzie (TIR) na terenie niemiec złamanie spiralne piszczela i strzałki trzy tygodnie we Frankfurcie nad Menem w klinice, operacja 21 śrub i dwie blaszki wszystko to powyżej kostki teraz jestem w kraju sześć tygodni gips i podobno rehabilitacja teraz moje pytanie - jak rozpatrzy to ZUS czy należy mi się jakieś odszkodowanie jeżeli tak to plus minus ile? Dodam iż na umowie mam tylko dwa tysiące , pozatym samochody jego szefa są ubezpieczone więc i NW napewno też jest , może to też pokryje jakieś koszty leczenia (koszt mojego pobytu i leczenia w niemieckim szpitalu to 6500 EUR. ZUS będzie zachwycony.Jeżeli ktoś może mi nakreślić ten temat z góry dziekuje . tracko78

Po zakończeniu leczenia pourazowego na twój wniosek stajesz przed komisją ZUS, która szacuje stały uszczerbek. / 589zł /1%

Odszkodowania NW są różnie " zbudowane "