Jump to content
Forum Odszkodowania

wypadek w pracy , ską odszkodowanie?

emily
 Share

Recommended Posts

Witam! Proszę o pomoc otóż miałem wypadek samochodowy 28 stycznia w pracy { jestem kierowcą TIRa]. do wypadku doszło z powodu fatalnych warunków drogowych. podczas wypadku doznałem wstrząśnienia mózgu, skręcenia stawu skokowego nogi , skręcenia obojczyka oraz innych powierzchownych obrażeń. przeszedłem operację obojczyka teraz mam założony gips na 4-5 tyg i po tym czasie znowu czeka mnie zabieg wyjęcia tych drutów Kishnera założonych podczas operacji. a póżniej rehabilitacja. chciałbym zapytac się czy należy mi się odszkodowanie ? pracodawca zbytnio nie interesuje się tym nie sporządził nawet protokołu powypadkowego , nie płaci zaś chorobowego ani żadnej wypłaty. trudno z nim się porozumieć bo ciągle go nie ma bo przebywa za granicą. Proszę pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jezeli to był wypadek przy pracy jak najbardziej należy Ci się odszkodowanie z ZUSu. W styczniu miałem wypadek przy pracy. Razem ze specjalista ds. BHP z firmy mojej wypełniłem protokół powypadkowy. Następnie po skończonym leczeniu lekarz prowadzący wypełnił mi druk N-9, który wysłałem do BHP w firmie. Oni dalej wysyłają ten druk do ZUSu. Potem czekasz na wezwanie na komisje lekarska, która orzeka ile kasy Ci się należy i czy w ogóle.Tak było w moim przypadku.

proszę zbierać całą dokumentację medyczną i wystąpić o odszkodowanie z zusu oprócz tego jeżeli miał Pan polisę pracowniczą (ubezpieczenie grupowe) również należy się starać o odszkodowanie proszę się dowiedzieć czy pracodawca miał wykupione OC na firmę bo i w tym temacie również można działać.

KRW wrote:

proszę się dowiedzieć czy pracodawca miał wykupione OC na firmę bo i w tym temacie również można działać.

Ale ciężko będzie wskazać winę / zaniedbanie pracodawcy w przypadku gdy winę za wypadek ponosi sam kierujący. W mojej ocenie takie roszczenie będzie bez szans