adandrzej Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Witam, mam takie pytanie. Jestem oskarżony z paragrafu 157 p.2 KK - złamanie nosa z przemieszczeniem. Sytuacja wyglądała tak, że były kolega był od jakiegos czasu agresywny w stosunku do mnie i do mojej dziewczyny. Wdaliśmy sie w bójkę i chłopak miał złamany nos z przemieszczeniem. Był z tym na policji. Chciałem zapytać jakie mam szanse wygranej w takiej sprawie ( ja nie miałem żadnych obrażeń, on miał złamany nos i kilka siniaków - zrobił obdukcję ), jestem studentem niepracującym i chciałem zapytać jeżeli zostanę skazany ( prawdopodobnie dostane wyrok w zawieszeniu ) to jaką karę za to może na mnie nałożyć sędzia ??Dziękuję z góry za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztof1 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Za paragraf 2 tego artykułu możesz dostać grzywnę,karę ograniczenia wolności albo karę pozbawienia wolności do lat 2.Dobrze jakbyście się pogodzili nawet z udziałem mediatora sądowego - to znacznie wpłynie na wymiar kary.Przestępstwo z tego art jest ścigane z oskarżenia prywatnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...