Jump to content
Forum Odszkodowania

Złamany Nos

adandrzej
 Share

Recommended Posts

Witam, mam takie pytanie. Jestem oskarżony z paragrafu 157 p.2 KK - złamanie nosa z przemieszczeniem. Sytuacja wyglądała tak, że były kolega był od jakiegos czasu agresywny w stosunku do mnie i do mojej dziewczyny. Wdaliśmy sie w bójkę i chłopak miał złamany nos z przemieszczeniem. Był z tym na policji. Chciałem zapytać jakie mam szanse wygranej w takiej sprawie ( ja nie miałem żadnych obrażeń, on miał złamany nos i kilka siniaków - zrobił obdukcję ), jestem studentem niepracującym i chciałem zapytać jeżeli zostanę skazany ( prawdopodobnie dostane wyrok w zawieszeniu ) to jaką karę za to może na mnie nałożyć sędzia ??

Dziękuję z góry za pomoc.

• 2 weeks later...
Za paragraf 2 tego artykułu możesz dostać grzywnę,karę ograniczenia wolności albo karę pozbawienia wolności do lat 2.Dobrze jakbyście się pogodzili nawet z udziałem mediatora sądowego - to znacznie wpłynie na wymiar kary.Przestępstwo z tego art jest ścigane z oskarżenia prywatnego.

• 1 year later...

W żadnym wypadku nie była to bójka, ani nie było to pobicie. Bójka charakteryzyje się tym, że borą w niech udział przynaniej 3 osoby wzajemnie się atakujące- wszyscy ich uczestniczy odpowiadają karnie. Natomiast w pobicu również muszą brać udział przynajmniej 3 osoby, w tym 2 osoby wyraźnie atakują inną lub inne osoby. Co co Pan opsisuje to było co najwyżej naruszenie czyności narządów ciała kolegi- czy bezprawne to już inna para kaloszy.

Sposób działania:

1) Pojednać się przed jakąkolwiek rozprawą tak aby oskarżyciel wycofał akt oskarżenia;