cocojambo Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 WitamMam pytanie ws korekty wartości pojazdu o wartość nowych opon. Podczas wizyty, rzeczoznawca zmierzył głębokość bieżnika (losowo w 3ch punktach) i spisał parametry opon. 9mm (głębokość bieżnika nowej opony wg PZU) - 7mm (wartośc zmierzona przez rzeczoznawcę) dało po obliczeniach 34% zuzycie opon. Problem polega na tym, że nowa opona (wg producenta) ma niecałe 7,7mm głębokości bieżnika, co daje zużycie prawie 3x mniejsze. PZU tłumaczy, że nie może ingerowac w program liczący (nie zmieni 9mm na 7,7mm) i kończy dyskusję. Miał ktoś podobną sytuację, czy nikt nie wnikał aż tak głęboko? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_1st Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 jak rozumiem chodzi o uszkodzenie samej opony. Nowa opona do auta osobowego w rozmiarach 13 - 14" ma ok 8-9 mm, w większych rozmairach np. 17-19" zwłaszcza przy niskich profilach nowa opona może mieć nawet 7-7,5 mm. Niezależnie od tego, opona "traci wartość" w momencie sprzedaży po założeniu na pojazd 20%, nawet całkowicie nowa. Pytanie czy o te 10% warto kruszyć kopię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.