Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Wycena szkody osobowej


cocy88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam do ogromna prośbę, dziś zadzwonili do mnie z PZU i zapytali się jaka kwota satysfakcjonowała by mnie za szkodę osobową. Powiedziałem że nie mam pojęcia i że oddzwonię do nich jutro bo szczerz nie mam zielonego pojęcia ile pieniędzy mogę się domagać od ubezpieczyciela. Wiem że ciężko ciężko to ocenić bez przejrzenia dokumentacji leczenia ale proszę o o jakieś granice tak mniej więcej bo kompletnie nie wiem ile mam powiedzieć. i szczerze to myślałem że na podstawie dokumentacji którą złożyłem oni zaproponują jakąś sumę. A więc złożyłem dokumentacje od lekarza rodzinnego(bóle kręgosłupa, barku, oraz uraz do jazdy samochodem) dostawałem jakiś leki przeciw bólowe i uspokajające oprócz leków skierowanie na rehabilitacje oraz zwolnienie z zajęć gdyż jestem studentem. Dokumentacje od neurologa(zaburzenie snu,koszmary nocne na temat wypadku, uraz do jazdy samochodem i do prowadzenia auta, niepokój) u neurologa leczyłem się około 4 miesiące a ogólnie około 6 miesięcy. Proszę o poradę i z góry dziękuje
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie.W końcu wezwali mnie z pzu na komisje na której zbadali stan moich kości, prawidłowość odruchów. Nie pytali się czy mam jeszcze uraz do prowadzenia autem a jak próbowałem zejść na ten temat to jeden z nich powiedział żebym odpowiadał na pytana które dotyczyły złamań ran szytych... również za bardzo nie dali mi powiedzieć co i w jakich sytuacjach mnie boli. W końcu dostałem wycenę szkody tzn. 1600 złoty, przed komisją proponowali mi dwa razy tyle więc troch się zdenerwowałem na siebie ze nie zgodziłem się na tamtą kwotę. Mam takie pytanie czy jest sens ciągnąć to dalej? odwoływać się czy skierować moją sprawę do ludzi którzy się tym zajmują(firmy odzyskującej odszkodowania)? Bo sam to nawet nie wiem jak się do tego zabrać i czy się tym zajmować czy dać sobie spokój.