bogas Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam. Kilka dni temu nasza córka miała wypadek w smaland w ikei czego efektem była interwencja pogotowia ratunkowego, transport dziecka do szpitala ( oddział ratunkowy) i cztery szwy."Opieka"smaland sporządziła na tą okoliczność raport. Sytuacja została zgłoszona do ubezpieczyciela dziecka, ponieważ jest ubezpieczone przez przedszkole 24 h/na dobę. Ubezpieczyciel przyjął zgłoszenie.W związku z wypadkiem udałem się, do ikea w celu porozmawiania z kimś "kompetentnym", zostałem zbyty od razu, poinformowano mnie, iż muszę skerować do sklepu odpowiednie pismo. Problem tkwi w tym, jakie to ma być pismo, opisujące daną sytuację, nie mam pojęcia. Wydaje mi się, iż firma mnie zbyła w celu zniechęcenia mnie do jakichkolwiek działań na drodze odszkodowawczej. Moja pytanie, co ma teraz zrobić, co do nich napisać, z kim się kontaktować. Dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgryczka Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Po pierwsze poproś o regulamin korzystania ze smalandu - pozwoli Ci to na ustalenie zakresu opieki i obowiązków opiekunek.Po drugie poproś o podanie polisy OC sklepu na dzień wypadku - taka sieć jak IKEA ma je na 100 %. Szkodę zgłoś do Ubezpieczyciela wskazując na zaniedbanie pracowników IKEA poprzez brak należytego nadzoru nad dzieckiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.