forell Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Witam!Dzis w pracy niefortunnie przewrocilem sie i zlamalem palec w prawej rece. Mam gips na ok 6 tyg.Boss zaproponowal mi ze moge przychodzic do pracy i wykonywac prace biurowa na okres choroby(jestem stolarzem)i bede dostawal pelne wynagrodzenie.Nie wim co powinienem zrobic zaakceptowac jego oferte czy zostac w domu i starac sie o zasilek chorobowy i odszkodowanie? Czy Ktos orirntuje sie jaka moze byc wysokosc odszkodowania?dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eleve Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Hej! Jezeli chodzi o twoj wypadek to przysluguje Ci prawo do wystapeinia o odszkodowanie! Natomiast jezeli chodzi o zasilek chorobowy to sick paid to niecale 80£ tyg wiec radzilabym prace wybrac prace biurowa! Jak cos to skonatktuj sie ze mna! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forell Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Dzieki. Ale czy jezeli bede pracowal to czy to nie wplynie na odszkodowanie tzn ze jestem zdolny do pracy? czy bedzie to mialo wplyw na odszkodowanie? Dziekuje Eleve Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joanna Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Czy Twój prawy palec jest Ci niezbędny w pracy ? Jeśli tak idz na zwolnienie i go wylecz ! Wtedy możesz wystapić o odszkodowanie . Jesli nie skorzystaj z propozycji Szefa. Pracuj w biurze za całą stawkę. Chyba, że naprawdę Twoje cierpienia są nie do zniesienia ...Pozdrawiam joko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...