Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Prośba o zdanie w sprawie wyceny


ewako7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ponieważ jestem laikiem w tych sprawach, chciałam się poradzić. Syn w maju skacząc na trampolinie (trampolina z zabezpieczeniami) złamał nogę. Miał gips przez 6 tygodni. Wypisaliśmy go z przedszkola, ponieważ zbliżał się koniec roku. Po leczeniu mieliśmy rehabilitację przez 3 tygodnie(godzinę jechaliśmy, godzinę rehabilitacji i godzinę powrót :/). Wysłałam wszystkie papiery do NAU. Wczoraj dostałam decyzję, że zasądzają nam 2%, kwota ubezpieczenia 9000, więc 180 zł. Ja naprawdę nie spodziewałam się kokosów, ale AZ TYLE?! Proszę mi powiedzieć czy ubezpieczenie szkolne jakoś inaczej się liczy? Czy Państwa zdaniem powinna złożyć odwołanie? Tylko jak np. udokumentować kilometry? (jest jakiś przelicznik zależny od silnika). Z góry dziękuję za odpowiedź
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewako7 wrote:
Witam. Ponieważ jestem laikiem w tych sprawach, chciałam się poradzić. Syn w maju skacząc na trampolinie (trampolina z zabezpieczeniami) złamał nogę. Miał gips przez 6 tygodni. Wypisaliśmy go z przedszkola, ponieważ zbliżał się koniec roku. Po leczeniu mieliśmy rehabilitację przez 3 tygodnie(godzinę jechaliśmy, godzinę rehabilitacji i godzinę powrót :/). Wysłałam wszystkie papiery do NAU. Wczoraj dostałam decyzję, że zasądzają nam 2%, kwota ubezpieczenia 9000, więc 180 zł. Ja naprawdę nie spodziewałam się kokosów, ale AZ TYLE?! Proszę mi powiedzieć czy ubezpieczenie szkolne jakoś inaczej się liczy? Czy Państwa zdaniem powinna złożyć odwołanie? Tylko jak np. udokumentować kilometry? (jest jakiś przelicznik zależny od silnika). Z góry dziękuję za odpowiedź
1) Odszkodowanie z ubezpieczeń dobrowolnych NNW to iloczyn trwałego uszczerbeku na zdrowiu i sumy ubezpieczenia;

2) Pkt 1 ;