Aga111 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 W grudniu , przed świetami wracając z pracy własnym samochodem zatryzmałam sie na drodze podporządkowanej, przepuszczając samochody mające pierwszeństwo jazdy. W pewnym momencie w tył mojego uderzył inny samochód, głową uderzyłam z całą siłą w zagłówek siedzenia. Po spisaniu protokołu wróciłam do domu , gdzie po kliku minutach straciłam przytomność. Wezwane pogotowie na bazie objawów stwierdziło wstrząs mózgu, co nastepnie zostało potwierdzone w badaniach szpitalnych. W szpitalu spędziłam w sumie 9 dni powoli dochodząc do siebie, odzyskujac pamięć i siły. Po powrocie do domu przebywałam jeszcze na zwolnieniu lekarskim cały styczeń. Musiałam również zrezygnować z dodatkowych zajęć które prowadziłam (jestem nauczycielką). Szkoła i ZUS za okres zwolnienia załaciła mi 80% wynagrodzenia, moje Towarzystwo Ubezpieczeniowe odmowiło mi wypłaty odszkodowania z tyt. NNW. Czy nalezy mi sie jakie odszkodowanie z OC sprawcy, z polisy NNW mojego ubezpieczyciela (jest jeszcze czas na odwolanie sie od decyzji) i o jaką kwotę powinnam wystąpic? Gdzie jeszcze ewentualnie powinnam sie zwrócić o odszkodowanie? Z góry dziekuje za pomoc.Aga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HELPKAM Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Pani Agnieszko jasne że się należy chociażby z OC sprawcy , posiada pani notkę policyjną gdzie napisane jest jego wina ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...