Skocz do zawartości
Forum Odszkodowania

Odszkodowanie z tytułu wstrząsu mózgu po kolizji drogowej


Aga111
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W grudniu , przed świetami wracając z pracy własnym samochodem zatryzmałam sie na drodze podporządkowanej, przepuszczając samochody mające pierwszeństwo jazdy. W pewnym momencie w tył mojego uderzył inny samochód, głową uderzyłam z całą siłą w zagłówek siedzenia. Po spisaniu protokołu wróciłam do domu , gdzie po kliku minutach straciłam przytomność. Wezwane pogotowie na bazie objawów stwierdziło wstrząs mózgu, co nastepnie zostało potwierdzone w badaniach szpitalnych. W szpitalu spędziłam w sumie 9 dni powoli dochodząc do siebie, odzyskujac pamięć i siły. Po powrocie do domu przebywałam jeszcze na zwolnieniu lekarskim cały styczeń. Musiałam również zrezygnować z dodatkowych zajęć które prowadziłam (jestem nauczycielką). Szkoła i ZUS za okres zwolnienia załaciła mi 80% wynagrodzenia, moje Towarzystwo Ubezpieczeniowe odmowiło mi wypłaty odszkodowania z tyt. NNW. Czy nalezy mi sie jakie odszkodowanie z OC sprawcy, z polisy NNW mojego ubezpieczyciela (jest jeszcze czas na odwolanie sie od decyzji) i o jaką kwotę powinnam wystąpic? Gdzie jeszcze ewentualnie powinnam sie zwrócić o odszkodowanie? Z góry dziekuje za pomoc.

Aga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , policji nie było, ale mam spisane oświadczenie sprawcy , ze to on we mnie wjechał. Na policje sprawa została zgłoszona po 6 godzinach przez męża , ja leżałam już na sali. Zresztą policja mnie przesłuchiwała w tym samym dniu, wieczorem w szpitalu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasy miałam oczywiście zapięte, inaczej wyleciałabym przez przednią szybę lub w najlepszym przypadku rozbiła się o kierownice. Alkoholu zero a zdarzenie miało miejsce w grudniu 2010 , dwa dni przed Wigilią.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...