kymec Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Witam. W dniu 12 lutego uszkodziłem samochód na jezdni. Policja wezwana, zdjęcia porobione itp. Udałem się więc do Zarządcy Drogi który odpowiadał za tą drogę. Droga była ubezpieczona w firmie Ergo Hestia. Szkoda została zgłoszona do Hestii 16 lutego. Po wielu telefonach dotyczących mojej szkody dowiedziałem się iż firma Hestia wzięła odpowiedzialność za tą szkodę więc decyzja jak najbardziej pozytywna. Na infolinii zostałem poinformowany, że pieniądze zostaną wypłacone w ciągu 3 dni roboczych. Trzeci dzień roboczy minął we wtorek 22 marca, a pieniędzy jak nie było tak i nie ma. Oburzony całą sytuacją zadzwoniłem raz jeszcze na infolinie aby dowiedzieć się co jest "grane", usłyszałem standardową procedurę: "napisałem / napisałam do rzeczoznawcy / księgowości aby wyjaśnił sprawę. Wysłana skarga do Ergo Hesti również nie przyniosła rezultatu. Dodam także, że termin (30 dni) minął 21 marca. Co muszę teraz zrobić aby przyśpieszyć procedurę wpłaty pieniędzy na moje konto? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ergo-Hestia Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 kymec,proszę wyślij informację o nr szkody na adres SKARGI@ERGOHESTIA.PL (w tytule wiadomości wpisz hasło FORUM), a podejmę interwencję w Twojej sprawie. Pozdrawiam, Justyna Szymańska (Biuro Reklamacji Ergo Hestii). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się
Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu
Zaloguj się